Lectia de stil

by - miercuri, decembrie 03, 2014

Astazi o sa va fiu profesoara si o sa va predau una din cele mai importante lectii ale vietii: lectia de stil.
Trebuie sa stim cu totii care sunt cele mai potrivite combinatii vestimentare si anotimpul in functie de care trebuie sa ne echipam. Unii vor alege sa fie in pas cu moda, deci vor lua obiecte de culoarea vedeta a sezonului, tipul de imbracaminte, imprimeuri etc.
Potrivit opiniei mele stilul se creeaza in functie de trasaturile fiecarui individ in parte. 

Sa incepem si lectia.
Va aduceti aminte de lectia orei de pictura din scoala primara si/sau gimnaziala, cand dommna  invvatatoare/profesoara va explica cum sta treaba cu culorile complementare?
Daca nu sa va reamintesc. Culorile complementare sunt reprezentate din culorille curcubeului. Nuantele insa nu suntt existente asa cum se vad. Avem anumite culori primare (rosu, galben si albastru), culori secundare ce reies din combinatiile intre doua culori primare si culori intermediare le spun  eu, ce  reies din combinatia unei culori priincipale cu o culoare secundara sau din doua nuante secundare. Aveti ca tema sa faceti un joc de creatie si sa va amintiti de placerea joculuui de culori.

Acest lucru poate sta si la baza deciziei de a alege o vestimentatie. Totodata mai avem si doua culori neutre: negru si alb, iar rezultanta lor gri. Aceste culori sunt cele mai cautate atat la imbracaminte cat si la incaltaminte. Asa cum am inceput tinuta, o vom si termina. Niciodata lucrurile nu se fac cu jumatate de masura iar din punctul de vedere al lectiei de azi, acest lucru este clar. In jocul de culori al vestimentatiei intra bluza/tricoul/rochia, pantalonii/fusta/maieul si pantofii. Vor urma suplimentar si accesoriile in functie de vestimentatia aleasa.

Azi va voi prezenta combinatia ideala, care niciodata nu va fi demodata si va pune in evidenta pe oricine: alb-negru.
Daca esti o persoana mai plinuta, poti opta pentru vestimentatie neagra si accesorii albe. Intr-un fel sau altul, fiecare persoana gaseste un mod de a aranja aceste doua culori.
Cum suntem in a doua jumatate a anului, inca, am intrat pe Miniprix si am ales imbracaminte pentru toamna-iarna si incaltaminte tot pentru toamna-iarna. Doar nu era sa aleg sandale de vara, evident! Ceea ce imi place la ei este ca acestia merg pe idea discount concept, cu alte cuvinte, calitate si frumusete la preturi modeste. Nu trebuie sa cheltuiesti o avere ca sa spui ca ai stil. Totul tine de combinatiile potrivite de imbracaminte in functie de sezon si culori.
Si am inceput sa aleg un pulover. Am vazut ca se tot poarta. Si eu fac acest lucru. In plus sunt si foarte calduroase.




Dupa cum vedeti este  simplu, potrivit la majoritatea categoriilor de varsta, care poate fi asortat cu usurinta atat la o fusta cat si la pantaloni. Poti face din acesta o tinuta casual sau una eleganta. Cum doresti!

Important este ca atunci cand concepi tinuta sa alegi un produs care sa iasa in evidenta si unul simplu pentru a evita dezastrul. Fie bluza cu model si pantalonii simpli, fie invers. Accesoriile pot fi si ele una din cele doua nuante alese (nu vei face impresie daca vei alege zece culori deodata) sau o combinatie a acestora. Dar asta cred ca stiati deja.

O alta alegere importanta o reprezinta incaltamintea. In functie de partea de jos, in caz de fusta voi alege cizme lungi sau de preferat botine, iar in caz de pantaloni, pot opta si pentru cizme si botine dar si ghete.
Eu am ales o pereche de ghete din piele ce se potrivesc la orice vestimentatie, dar care detin un mare plus si anume talpa antiderapanta. Comoditatea acestora este data de elasticul lateral ce permite o incaltare usoare, rapida si confortabila. Picioarele mele sunt mai pretentioase.
Acum nu ramane decat sa iau haina pe mine si sa ma indrept incotro doresc.
Cum vi s-a parut alegerea mea?

Aceasta a fost lectia pentru astazi. Cu ce cunostinte ati ramas? 
Astept parerile voastre, ale "elevilor" ce mi-au fost alaturi la aceasta prezentare. 

Va multumesc pentru atentie!

You May Also Like

0 comments