Strada cu tehnologii vedeta

by - luni, decembrie 08, 2014

La meteo s-a anuntat vreme urata si nici prin casa nu prea am prea multe de facut.

 Asadar fara nicio ocupatie stabila, am zis sa facem un ceai cald si sa ma las fascinata de ce mai are mediul online de aratat. 
Si ce sa caut nu stiu! Nimic din ce descopar nu ma multumeste. Caut fara incetare savurand in acelas timp o cana de ceai cu miros de sarbatoare.
Si ghici peste ce dau! Strada cu tehnologii vedeta.
De fapt, mi-am adus aminte ca telefonul meu nu e cine stie ce, laptopul parca tinde catre ultima lui suflare, iar tableta chiar nu am. Si un stick bine mi-ar prinde, caci proiectele nu merg singure nicaieri.
Din intamplare s-a facut sa ajung pe aceastra strada revolutionara: StradaIT.

Imi permiteti sa va prezint ce am descoperit aici?
Multumesc! Nici nu ma asteptam la altceva, doar e pagina mea. Mie imi place sa impart toate bucuriile si descoperirile mele cu cei din jur, prin urmare si cu voi, cei care doriti sa luati parte.
StradaIT e mare, mare cat un mall. Totusi, e magazin online, insa unul creat din cele mai potrivite produse.
Si cum descoperirea a fost facuta si Mos Craciun e pe drum, tare as vrea sa-i cotrobai in sac sa vad daca s-a gandit sa paseasca pe StradaIT. In caz contrar nici nu-l primesc! Sa se odihneasca oleaca si sa se puna in miscare caci eu nu accept nici nuiele nici oua vopsite. Lasa ca stiu eu ca e hot, ocheste cate ceva, cumpara si tine numai pentru el!

Ce vreau de Mos?
Un fleac! Da un fleac! Si vreau musai ca acel fleac sa fie un LCD full HD, ca sa ma rasfat in timp ce pe posturile tv se anunta iar Home Alone, sau o tableta care este mult mai compacta si cu ajutorul careia imi pot desfasura activitatile pe care le doresc, dar si un telefon care sa il inlocuiasca pe cel "antic". Bine, recunosc, nu ma supar daca sunt toate. 




Oricum dintre atatea categorii mosul are ce sa aleaga. Deci mosule, nu fii zgarcit! Daruieste-mi cadoul potrivit!
Eu o sa aleg cateva lucruri auxiliare pentru cei dragi mie ca sa nu las chiar totul pe mana mosului si imi voi anunta prietenii de unde pot face alegerea potrivita pentru sarbatorile ce vin.

You May Also Like

1 comments