Portia de rafinament

Rafinamentul unei femei consta in felul in care aceasta se simte atunci cand isi face aparitia in societate. Si se spune ca o femeie se simte la inaltime pe tocuri. Nu neaparat!
Pentru multe dintre noi tocurile sunt o problema, insa depinde si de tocul ales sau de ceea ce inseamna pentru fiecare a fi la inaltime cu si fara tocuri.
Am descoperit ca rafinamentul este o arta unica pentru fiecare dintre noi, insa de cele mai multe ori e greu sa ne facem pe plac. Magazinele online ne fac viata mai usoara si mult mai frumoasa decat ne putem imagina. Punem la indoiala acest lucru deoarece suntem obisnuiti sa ne complicam, sa strabatem magazinele pentru aceelasi produs, pentru aceeasi alegere cu o mica diferenta de pret. Dar cat pret punem pe calitate si de ce sa nu economisim si timpul?
Am descoperit Standard Shoes. Ce este?


Standard Shoes este magazinul tau care e cu un pas in fata oricui. Sute de modele de incaltaminte te vor umple de rafinament cu sau fara toc. Alegerea nu este deloc usoara, asta stiu caci sunt si eu femeie la randul meu, insa cand stiu ca imi doresc ceva, ceea ce de obicei mi se intampla, este o cale de a-mi satisface dorintele in loc de a ma scufunda in uimirea vanzatoarelor care uneori par straine de ceea ce le descriu sau pur si simplu nu au foarte multa experienta.
Am descoperit pe Standard Shoes o pereche minunata de ghete. Anotimpul este perfect pentru aceasta ca sa nu mai spun de multitudinea de combinatii la care pot fi purtate.
Este vorba despre ghetele Vanish.


De ce ele?
In primul rand designul mi se pare exceptional si ceva ce nu pot procura din orasul meu! In al doilea rand, tocul. Da tocul! Nu sunt obisnuita sa port tocuri pentru ca nu mi se par suficient de confortabile pentru drumurile pe care le fac. Ce s-a schimbat de data aceasta?
In primul rand este unul din materiale de calitate si este gros, ceea ce ofera stabilitate si comoditate. Simti ca esti la inaltime si totusi eleganta in orice clipa, pe propriile tale picioare. Rizurile existente pe talpa sunt asemanatoare papucilor de drumetii, ceea ce inseamna ca in acest anotimp rece tu vei fi regina ghetii. Pentru mine este o groaza sa aud ca vine iarna, din pricina cantitatii de gheata ce se acumuleaza si a poleiului. Prin urmare aceste ghetute ofera siguranta si rafinament.
La capitolul frumusete le poti accesoriza cu orice: rochie, fusta, o fusta cu top si o geaca de piele etc. Trebuie doar sa indraznesti sa iti lasi imaginatia sa zburde. Cine a zis ca noi nu putem purta tocuri? Diferenta este ca femeile intelepte si pline de rafinament stiu ce vor, nu se complica cu strabatutul magazinelor in van si aleg Standard Shoes.
Absolut toate produsele sunt atent realizate astfel incat fiecare sa aiba la alegere ceva pe propriul gust si binenteles de calitate. Eu abia astept sa-mi primesc comanda. Voi ce va puneti in cos? Nu uita sa profiti de reducerile de sezon.
Ps: Standard Shoes are o campanie pentru bloggeri prin intermediul careia si tu poti avea parte de o pereche de papucei in garderoba ta. Aici vei gasi mai multe detalii.

Comentarii

Postări populare