Problemele podoabei capilare

by - duminică, ianuarie 04, 2015

Stim cu totii ca mai ales la noi femeile, cel mai pretios accesoriu este podoaba capilara.
Ne-am invatat sa fie asa cum ne dorim zi de zi, dar mai ales la cele mai importante evenimente. Nici-o bijuterie nu ne-ar putea asigura starea de bine si de frumusete asa cum o face ea.


De aproximativ 3 saptamani de zile, cand am decis sa-mi schimb culoarea parului datorita aspectului inestetic al radacinilor, am inceput sa am o mica problema legata de aceasta. La inceput mi-am zis ca e probabil din cauza vopselei, ceva care va fi trecator. La recenta spalare am observat ca nu se anunta a fi trecator nici pe departe, cel putin nu in viitorul asta foarte apropiat. Asa ca de cateva zile bune de cand ma confrunt cu problema asta, m-am gandit la solutii.



Prima idee care mi-a venit in cap, asa cum probabil fac majoritatea pentru ca e cea mai rapida si mai la indemana solutie, a fost sa imi doresc sa dau o fuga intr-un magazin unde sa gasesc produse de ingrijire a podoabei capilare.

Care e problema deranjanta?
Dupa fiecare spalare parul are o tendinta de par gras, de zici ca e uns cu grasime de porc, dar in acelas timp este usor aspru si se electrizeaza, ceea ce evident, nu suport.
Trecand pe la un magazin, am intrebat-o pe doamna vanzatoare daca are ceva sa imi ofere. Stiti care a fost raspunsul ei?

1. Ca stau cu plosnita pe cap.
Fix asa mi s-a adresat. Stau si ma intreb, cand geru de afara iti ingheata tot si esti predispus la o raceala cumplita, mai ales cand e perioada cand se apropie examenele, e mai bine fara? Da, este si asta un motiv al ingrasarii parului, insa parul are aspectul gras imediat ce il spal si il usuc, fapt ce nu mi s-a mai intamplat pana acum. Sa inteleg ca imi e rau inainte sa folosesc lucrul ce imi provoaca acel rau, e un rau anticipat? Sa fim seriosi, suna cretin! Mai penibil raspuns nu am auzit niciodata. Si ingamfarea cu care a putut sa zica acest lucru nu va imaginati!

2. Mancarea de sarbatori
Mai doamna, stomacul meu de furnica nici nu mi-ar permite sa mananc 3 farfurii pline cu salata, un platou de friptura si asa mai departe. Mananc ca intotdeauna ce pot, ce am, ce simt ca as dori sa mananc. Dar brusc asa parul s-a ingrasat in halul asta fix datorita mesei de sarbatori. Cu siguranta!
Chestia este ca totul a fost perfect normal pana acum, cand mi-am schimbat culoarea parului. Pe langa aburelile doamnei careia purtatul caciulilor pe vremea crancena de afara i se pare un obicei de baba (este prima oara cand am decis sa port un fes si nu e deloc rau acest lucru in comparatie cu boala ce o poti capata fara el, asa ca dincolo de comentariile oricui intai trebuie sa te gandesti la propria sanatate) sau remarca legata de sarmale si mancat cat tancul, am ajuns la concluzia ca este posibil ca de vina sa fie vopsitul. Probabil mi-a fost atacat firul de par.
Dupa cum spunem, am decis sa fac o vizita la un fel de mini supermarket. Acolo stiam ca nimeni nu are ce sa imi zica, cu ce abureli sa ma mai <imbogateasca>. M-am informat cat de cat de pe internet, a ramas doar sa vad cu proprii ochi ce produse am la dispozitie.
M-am indreptat catre gama Gerovital de la Farmec, insa pe parcurs m-am gandit ca trebuie sa mai existe si alte produse astfel incat am decis sa arunc un ochi. Am dat peste Joanna Argan OIl care dupa cum prospectul spune, ajuta la regenerarea firul de par despicat si vopsit. E un fel de balsam uscat, care nu necesita clatire (de obicei nu folosesc balsam ca imi ingrasa parul) cu doua functii.

Fiind in drum spre un local pentru a servi ca tot omul ceva, intr-o zi de duminica si cu spray-ul in geanta, abia asteptam sa-l testez sa-i vad rezultatele.
Cum am ajuns acolo, m-am intreptat catre toaleta si desi zice ca se da pe parul umed eu l-am folosit pe parul uscat, fiind spalat cu o zi inainte. Nu mai suportam asteptarea si nici senzatia urata pe care o aveam cand imi atingeam parul.

Spray-ul are un miros foarte placut, cu o tendinta de nuca de cocos. Apoi am uitat ca l-am dat cu solutie si mi-am vazut de treburile mele.
Ajungand acasa mi-am adus aminte si am trecut cu mainile prin par. Inca de la prima utilizare parul deja a devenit matasos, nu se mai electrizeaza si nu mai are acel aspect extrem de gras. Inainte, daca dadeam parul de deasupra la o parte, se vedea ca si cum as fi dat cu crema la radacini. Observ ca cel putin pentru moment, problema sa rezolvat in aproximativ 2 ore de la folosire. Citind pe mai multe pagini ca efectele nu se vad imediat, ceea ce probabil asa si este, miracolele nu se fac peste noapte, ma declar totusi multumita.
Nu am incercat varianta clatirii cu ceai de musetel, insa stiu de pe vremea cand spalam tenul pentru a sccapa de cosuri ca imi usca pielea. Nu stiu ce poveste ar fi cu parul, dar e posibil sa aiba un efect pozitiv, musetelul fiind un antibiotic natural. Tot pentru ingrijirea parului si nu numai, se recomanda uleiul de masline si mierea de albine, un alt antibiotic natural.
Voi incerca sa folosesc solutia zi de zi si ma astept la rezultate bune, dupa cum mi-o fi norocul. Pentru un inceput sunt multumita la cei 11.50 ron, care a fost pretul acestuia. Astept si alte pareri de la cei care au avut aceasta problema sau chiar pareri de la cei ce au descoperit acest spray inaintea mea. Cel mai probabil voi reveni cu update dupa o perioada de testare mai indelungata.
Va urez o sanatate capilara de vis si un nou an minunat, plin de impliniri!

You May Also Like

0 comments