Cum sa gasesti angajatul perfect

by - joi, februarie 19, 2015

De curand am luat parte la o noua echipa de succes. Am un nou loc de munca, respectiv director de resurse umane iar principala mea sarcina este aceea de a gasi cei mai corespunzatori angajati pentru firma la care lucrez.
Nu este intocmai o sarcina usoara. Trebuie sa faci cunoscuta dorinta de a angaja personal, trebuie sa stii sa exprimi beneficiile pe care un angajat le poate avea in firma si totodata dupa ce semnarea contractului de angajare a avut loc, tu esti raspunzator pentru rezultatul actiunilor sale. Nu vei reusi niciodata sa gasesti omul potrivit intreband pe strada, asadar trebuie sa faci aceasta veste cunoscuta in lume.
Dat fiind faptul ca noua mea resedinta este orasul Bacau, am facut un prim pas prin a publica un anunt in ziarul Desteptarea Bacau.
Acum anunturile in ziare sunt foarte utile si se pot realiza in diverse moduri, acestea asigurandu-ti in mod sigur o sansa de reusita. In zilele de astazi, promovarea anunturilor se poate face atat prin intermediul online cat si direct la sediul redactiei. Depinde doar de tinme care consideri ca este cea mai buna modalitate de a face acest lucru si de a-ti indeplini misiunea.
Cum spuneam, rezultatele nu au incetat sa apara, asta deoarece foarte multi oameni sunt dornici de un nou loc de munca, care se anunta a fi foarte atractiv si care ofera bonusuri consistente.
In firma este nevoie de 20 de oameni competenti care sa corespunda cerintelor. Asadar, i-am invitat pe toti la un interviu, care nu ma asteptam sa fie atat de mare, unii in urma unui contact telefonic ulterior, altii doar pe baza anuntului si a datelor de contact catre firma.
Usor, rand pe rand i-am analizat pe fiecare persoana in parte care au venit cu un cv, iar in urma unor intrebari mai ramanea doar sa fac selectia. Am fost extrem de fericinta pe langa faptul ca volumul de munca a fost unul destul de ridicat, am cunoscut si am interactionat cu oameni noi, am avut posibilitatea de a descoperi calitati suplimentare ale unor indivizi ce ar putea excela in domeniul in care este nevoie de oameni si care ar putea aduce chiar si imbunatatiri pentru viitorul companiei.
Totodata, oamenii pe care am reusit sa-i aleg, s-au dovedit a fi foarte eficienti si ca desi unii nu au o experienta in domeniu, au un potential aparte, sunt dornici sa invete si sa isi capete o calificare personala. Doar invatand si practicand, pe langa un contact permanent, un feedback si o recunoastere de tip angajator-angajat si angajat-angajator, poti asigura succesul firmei tale si totodata diversificarea si noi posibilitati de promovare.
Am descoperit ca sunt oameni dispusi sa lucreze suplimentar, sa studieze, sa invete noi lucruri, fapt ce m-a determinat sa ii aleg. Totodata dincolo de domeniul de cunostinte pe care domeniul il cere, unii mi-au demonstrat ca nu este nici pe departe greu sa inveti o meserie noua, care la inceput poate parea grea, sau care cere multe competente, proba practica si teoretica fiind doar o simpla proba la care unii au raspuns impecabili si care m-au determinat sa ii aleg ca viitori colegi.
Iti recomand si tie, cel care citesti acest articol, sa te increzi in puterea ziarelor, una dintre cele mai vechi metode de recunoastere, afirmare si de gasirea a raspunsurilor la toate intrebarile si necesitatile tale, intr-un mod accesibil tuturor.

You May Also Like

0 comments