Esente Farmec

by - marți, februarie 24, 2015

Pentru cei care nu au aflat inca, chiar si cei care stiu deja, am povestit zilele trecute de "bunatati" pe care le puteti folosi pentru indrumarea si folosul vostru. Pentru cei care nu au apucat va invit sa cititi articolul aici.
A ramas sa va dezvalui parerea mea in urma testarii cremei CC din noua gama Gerovital Happiness.
In urma cu cateva zile am primit coletul. Am asteptat clipa in care sa il desfac si sa ma bucur(sau nu) de teste.

Iata ce a continut pachetul:
- crema CC  nuanta deschisacu zmeura pentru ten deshis (sau affine pentru cel inhis);
- un set de biletele pentru a intipari fiecare lucru bun;
- o brosura de prezentare legata de micul bonus la care nu ma asteptam (jar-ul si biletelele pe care le veti primi la achizitionarea de produse);
- un jar pentru biletele cu un prim mesaj din partea firmei.




Utiliez crema bb sau cc atunci cand ies in oras iar in 2 zile de la sosireaa coletului m-am apucat de testat.

Ce a iesit? Cum este? Aflati in cele ce urmeaza.
Vineri m-am apucat de testat. In primele doua zile eram pe punctul de a renunta si de a-mi face o parere negativa.
Culoarea este aproximativ apropiata de nuanta pielii mele, nu perfect, insa suficient incat sa nu se observe o diferenta. Mi-a placut ca este profund hidratanta, mentine tenul catifelat si cu un miros extrem de placut de zmeura, care mi-a persistat mai bine de 5 ore chiar si dupa ce mi-am curatat tenul cu ajutorul unor servetele umede.
In plus are o acoperire medie spre ridicata, fapt ce ma incantat la nebunie.


Insa, cea ce m-a ingrijorat era faptul ca nu avea sa treaca testul.
De la prima aplicare au inceput sa-mi apara cateva bubite. Eram nedumerita. Ce-i drept s-a nimerit si o urata perioada, perioada in care nu exista un remediu pentru a combate cosurile ce imi apar. In plus, eu mai am si prostul obicei de a le vatama si de a le transforma in adevarate proleme estetice.


Am crezut ca crema a fost de vina. Dupa aproximativ doua zile, am inceput o mica analiza si evident nu m-am putut abtine in ale maltrata putin. Aveam un cos destul de mare, urat de la cum a fost deranjat, cu o coaja groasa. Dar cum eu nu le suport, desi tot eu sunt de vina, am zis ca o so rup, eram convinsa ca va urma o secretie de culoare rosie (stiti voi), apoi un lichid de coagulare pentru formarea unei coji si in final, o noua rana, mai mare, mai urata, mai greu de acoperit si tratat. Surpriza! Nu a fost asa! Dimpotriva! Coaja sa desprins usor, nici urma de vreun fel de secretie dar nici aparienta de un cos care e in procesul de "tratare".
Tot ce am observat a fost un mic semn, aproape invizibil. Am inceput apoi sa-mi caut niste semne care le aveam in zona ochilor. Aproape au disparut si ele. Am cam trecut de momentul furtunii si s-a dovedit a fi din cauza problemelor lunare, dupa cum isi dorea si instinctul meu.


Acum tenul e in refacere dupa aceasta mica perioada si in doua zile a demonstrat mult potential.
Folosesc crema CC o data pe zi si doar intr-un singur strat ( nu mi se pare a fi nevoie de mai mult).
Tenul meu se poate bucura acum de o piele fina, invaluita de un "miros de dulceata", este protejat impotriva factorilor negativi, totul la un super pret.


Eu iti recomand aceasta crema sau orice alte produse doresti din noua gama Gerovital Happiness, realizate special cu extracte jucause de fructe adaptate nevoilor si tipurilor de ten. Cauta in magazine produsele preferate, pe pagina officiala a firmei Farmec sau pe pagina de Facebook.
Ei iti vor raspunde si la orice nedumerire si te vor indruma in alegerea celor mai corespunzatoare produse. Voi ce produse ati incercat din gama Gerovital Happiness?

You May Also Like

0 comments