Magia de a gasi angajatul perfect (2)

by - joi, februarie 19, 2015

Daca in prima postare v-am povestit despre faptul cum mi-am facut cunoscuta dorinta de a face rost de oameni la noua firma la care sunt director de resurse umane si unde ma ocup cu angajarea personalului, acum o sa va povestesc "magia" cu ajutorul careia a putut fi posibil acest lucru minunat.
Nu este vorba de o magie la propriu, de acel tip de magie ce include vraji, potiuni fermecatoare sau mai stiu ce ingrediente deosebite care nu le gasim sau nu ni le permitem. Este vorba de o "magie" reala, usor de pus in practica, accesibila oricaruia dintre noi, indiferent de tipul de serviciu pentru care avem nevoie. Este o "magie" care pe mine m-a ajutat sa-mi gasesc personalul si care te poate indruma si pe tine sa aflii cum sa publici anunturi in ziare.
Am dat peste o doamna pe nume Florentina Barbu. In toata cautarea mea de a descoperi cel mai util si facil mod de a-mi gasi personalul corespunzator, am dat peste aceasta doamna care m-a ajutat in tot acest proces de recrutare.
Am contactat-o pe doamna respectiva, functionar al agentiei Best Media, care se ocupa cvu gasirea, distribuirea si trimiterea spre publicare a anunturilor catre cel mai potrivit ziar. Astfel, prin parcurgerea unui set de intrebari, asta dupa ce am facut cunostinta cu doamna respectiva, a aparut acel anunt de angajare in ziar, care m-a impresionat vazand numarul de doritori. 
Fara acest mic impuls sa zicem, nu cred ca as fi descoperit atat de multe persoane, nu as fi cunoscut noi tipare, noi indivizi si noi idei de promovare, noi posibilitati de colaborare, noi viitori colegi care vor putea duce compania la un alt nivel datorita abilitatilor suplimentare.
Doamna Florentina a gasit zona perfecta de interes, respectiv cea locala, unde posibililor viitori angajati le este usoara deplasarea, oferind totodata sansa la un numar cat mai mare de participanti, fapt pe care mi-l doream si de care nu eram sigura ca il voi reusi. Si cum se spune ca lucrurile vin sau se intampla exact atunci cand nu te astepti, doamna Florentina m-a invatat sa nu mai fiu atat de sceptica si sa apelez cu incredere la serviciile de promovare a anunturilor in ziare.
Daca si tu ai un anunt, ai ceva de oferit sau esti in cautare, poate iti cauti si tu angajatii cei mai potriviti pentru firma si domeniul tau de activitate, atunci apeleaza cu incredere la Florentina Barbu de la Best Media printr-un apel telefonic la numarul 0722.554.020 sau printr-un email la adresa florentina@anunturi-ziare.ro .
Aceasta te va indruma si iti va face cunostinta cu pasii ce vor fi parcursi in vederea dobandirii succesului si a rezultatului pe care il doresti. Apeleaza cu incredere!

You May Also Like

0 comments