Miros de primavara!

Stiu ca inca iarna nu s-a terminat dar am terminat eu sesiunea. In sfarsit ma pot bucura mai mult de mine, de placerile si dorintele personale.
M-am reintors acasa cu entuziasmul de a rascoli prin "micul" pachet trimis de mama.
Si cum dupa o lunga odihna am inceput cu adevarat grija de sine, m-am invaluit in prospetime facand o baie relaxanta care m-a facut sa mai uit de povara sesiunii. Eu folosesc Dove sau Nivea care se potrivesc perfect cu pielea mea sensibila.

Apoi m-am apucat de teatat minunatiile de la mama de care m-am indragostit!
Am aplicat le corp lotiunea cu parfum de lacramioare. Mirosul este irezistibil si pielea este instant catifelata precum cea a unui bebelus. O varianta asemanatoare gasiti la Yves Rocher ( mama adora produsele lor care sunt de calitate ai foloseste parfumuri doar de la ei, eu m-am indragostit de efectul cremei bb care v-o recomand mai ales daca aveti un ten problematic. In maxim 7 zile tenul acneic deja devine o istorie a trecutului, cat despre cei cu obiceiuri ca ale mele, de a deranja cosurile si a face rani destul de urate, in maxim 2-3 zile vor fi date uitarii. Pentru mine si prietenele mele a functionat chiar daca pretul nu e unul foarte modest. Merita!)
Apoi deodorantul Neutromed. Vreau sa zic ca de mult nu m-a mai surprins asa placut un deodorant. Are un miros dulce, extrem de placut de flori (nu ma inttebati de care ca nu stiu sa zic), cu un ph de 4,5 si cu 0% alcool. In ultima vreme am mers pe varianta solida, deoarece imediat dupa baie ma dadeam cu un deodorant si in maxim 10-15 minute transpiram ai aveam o uaoara senzatie de iritare dupa epilat. Evident, acesta a "ucis" acest "mit" oferindu-mi o piele catifelata, neiritata si cu un miros extrem de placut.
Parfumul nu stiu, banuiesc flori de cires sau piersic japonez.
M-am invaluit de prospetime de la aceste produse! Ma simt catifelata precum un bebelus, parfumata precum o gradina din toiul primaverii si am o stare minunata de spirit.
Va recomand aceste produse din toata inima, mai ales celor care indragesc aromele dulci si florale dar nu extrem de dulci, ci suficient. O "primavara" minunata si o igiena de vis!

Comentarii

Postări populare