Lucruri fara defecte pline de efecte

by - miercuri, martie 04, 2015

Ai auzit bine, tehnologia ta poate fi ca noua in doar 24 ore.
Cine realizeaza acest lucru?
Daca citesti acest articol cu siguranta dispui de un calculator si de o conexiune la internet, fie unul normal fie unul mai mic si mai portabil. Cu toate acestea, "povestea" omului plin de tehnologie ajunge din cele din urma, mai mult sau mai putin din greseala, sa se deterioreze. Mica defectiune a unuia sau a mai multe componente devine o treaba serioasa atunci cand operatiile si necesitatile nu mai pot fi folosite la capacitatile maxime, in conditiile optime si cunoscute de lucru, cu manevrele cunoscute sau consuma mult timp. Aici intervine Euro-Computer, noua aparitie (cel putin pentru mine), care isi propune si indeplineste obiectivul de a-ti remedia peste 95 % din problema sau problemele pe care le ai in cel mult 24 ore.
Sa vorbim putin despre aceasta aparitie si de serviciile care ni le ofera Euro-Computer, respectiv de beneficiile de care te poti bucura intr-un parteneriat.
Faptul ca in 24 de ore te vei innoi este o evolutie. Din cele eperimentate pe propria piele, niciodata nu am reparat un laptop in mai putin de 2 zile. Pe langa toate acestea, Euro-Computer dispune si alte facilitati precum:
 - ofera carduri cu reduceri;
 - in functie de serviciile si/sau produsele cumparate beneficiezi de reduceri;
 - iti pune la dispozitie produse noi sau second hand;
 - te ajuta in repararea si/sau instalarea calculatoarelor, a caselor de marcat si a camerelor de supraveghere video;
-  este singura firma de care am auzit pana la momentul actual, precum am mentiona si mai sus, care ofera reparatii in maxim 24 ore si singura cu domeniul de activitate din Craiova ce ofera cupoane de reduceri.

De ce am ales astazi sa va povestesc despre acest serviciu?

Euro-Computer doreste sa va puna la dispozitie serviciile sale si in acelas timp ne incurajeaza in utilizarea unor servicii cu preturi decente, mai ales ca noi, cei care ne ocupam cu realizarea articolelor avem nevoie de "magazinul" bun pentru a ne "vinde marfa".
Totodata acestia si-au anuntat pentru prima oara participarea la concurs, pentru bloggari, care ofera cateva premii frumoase in functie de calitatea articolului. Doar trei vor fi fericitii castigatori care se vor bucura de frumoasele premii.

Ce mi-as dori eu?

Clar, kit-ul tastatura si mouse wiriless A4TECH 3100N. De ce?
In ultima vreme nu stau foarte bine din punct de vedere financiar iar laptopul meu de o perioada de vreme cam supera. Ma impart intre tastatura normala si cea virtuala, intre comenzile butoanelor si cea a soricelului atasat prin USB. In plus, nu am cum sa uit de faptul ca acesta functioneaza doar prin conectarea permanenta la sursa de curent, bateria cedand dupa 5 minute maxim de la deconectarea sursei de curent. 
Iata si jucaria mea fara un "dinte" si cu cateva butoane in repaos care este dependenta de curent.



Prin urmare, nu-i asa eleganta munca asta, satisfacerea pasiunilor si a necesitatilor din domeniul online. Acest fapt ma indeamna cu prima ocazie sa imi achizitionez un nou laptop care sa-mi permita sa-mi desfasor activitatea oricand, oriunde, moment in care solutia poate veni de la Euro-Computer.

 Imi face cu ochiul laptopul Fujitsu Siemens LifeBook E8310 cu garantie 12 luni, procesor Intel DualCore si 2 Gb memorie. Este potrivit pentru necesitatile mele, pentru a desfasura activitatea de blogging, pentru proiectele scolare sau pentru a desfasura activitati de relaxare in mediul online.

Achizitia unui nou pc mi se pare mai convenabila si buna in locul reparatiei, care ar fi foarte costisitoare si avand acest laptop de foarte mult timp, nu se stie ce probleme mai pot aparea in timp. 

Premiul ar fi o consolare pana la momentul magic cand s-ar intampla minunea de a beneficia de un laptop nou si m-ar ajuta sa-mi desfasor activitatea mai usor si intr-un mod mai relaxant. Ce-i drept m-ar multumi orice premiu, nu sunt o fire mofturoasa si pretentioasa asa ca orice lucru este bine venit avand in vedere suportul financiar scazut.

Voi ce parere aveti de serviciile Euro-Computer?




You May Also Like

0 comments