Catalin, ti-am spus ca vara asta se poarta reducerile de pe CBstore?

by - sâmbătă, iunie 27, 2015

Te-am cautat a nu stiu cata oara. Mereu am vrut sa ne regasim aici, sa ne impartasim parerile, amintirile, tot ceea ce ne reprezinta si care arata ce suntem cu adevarat.
Imi pare rau daca nu am reusit pana acum sa ne cunoastem in adevaratul sens al cuvantului si imi pare si mai rau daca nu am reusit sa te conving adeseori sa mai stai pe aici. Nefiind o scriitoare, am gasit faria de a folosi hartia ca pasaport pentru fericirea ta. Si cred ca e un mod grozav de a-ti trimite gandurile mele. Mi-am dorit asta nespus de mult. Sper ca e de ajuns.

Dragul meu Catalin, iti amintesti ce am vazut de curand? Dar tu, curiosul meu cititor?
Stiu Catalin, cine as fi eu sa-ti reamintesc tie, pentru a nu stiu cata oara, ca vazusem cum se poarta acele reduceri tentante in magazinul Catalin Botezatu, cunoscut si sub denumirea CBstore?

Daca in tine vad doar zambete si multumire fata de tine insuti, fata de personalitatea mareata care ocupa un loc plin de onoare si cinste, in voi cei care cititi  aceste randuri, vad sursa de inspiratie, entuziasmul si nerabdarea de a va implica in toata aceasta realizare de astazi, dar si curiozitatea de a descoperi tema, profunzimea continutului si finalul acestor idei.

Tuturor ne plac reducerile si stiu ca nici voi si nici Catalin nu ma poate contrazice, mai ales daca vorbim despre o gama de articole versatile din colectia unuia dintre cei mai recunoscuti designeri, care pune mult suflet si pasiune in tot ceea ce face. Ba mai mult! Orice marca de renume aduce la pachet si o calitate superioara a produselor astfel incat oricine le poarta sa se bucure la maxim de acestea, pentru o perioada indelungata de timp.


Hai, recunoaste, de cand te abtii sa privesti noua colectie de pantofi? Ce femeie poate rezista tentatiei? Cu toata taria posibila de caracter imi este greu sa cred ca ne putem abtine. Si daca vine vorba de pantofi si reduceri totodata, toate acestea duc la o noua achizitie, caci cu dorintele aprinse ale unei doamne nu te incurci.

 Sau esti cumva vre-un domn ratacit in lumea asta mica a mea? Nu-i spune sotiei de aceste reduceri minunate, caci nu va putea rezista la refuzul achizitiei. Mai bine fa un lucru demn de apreciat si cumpara-i si ei o noua pereche. Te va iubi mai mult ca niciodata si te va lauda intre prietenele sale zicand ca stia de foarte mult timp ca tu esti alesul vietii sale.



Si zici ca nu-ti plac pantofii sau ca trebuie sa rasfoiesti calendarul cu atentie sa gasesti ocazia potrivita? Te rog nu te ingrijora! Sunt solutii pentru toate. In acest caz poti opta pentru o noua geanta sau pentru niste tinute de vara



Cu siguranta indiferent de alegerea pe care o faci, pentru cine o faci, intentia va fi mai mult decat extraordinara si nu va inceta sa atraga priviri. Doamnele cochete si domnii respectabili stiu ceea ce vor si aleg CBstore.


Asadar nu uita ca vara asta se poarta reducerile pe CBstore. Tu ce ti-ai pus in cos?

You May Also Like

0 comments