Epilare definitiva? Am solutia!

by - vineri, iunie 26, 2015

Nu plange! Inca nu e cazul! Inarmeaza-te cu rabdare, cu multe forte proaspete si hai sa-ti spun solutia cea mai potrivita pentru o piele catifelata, fara par in zone nedorite, care sunt o problema teribila a zilelor de astazi. Ma incred in cele spuse de mine si in cele ce ti le voi spune in continuarea. Te invit la taifas!
Stiu ca suna minunat, dar ideea nu este doar sa para o solutie excelenta ci sa isi dovedeasca adevaratul potential.
Ti-am spus ca am facut cunostinta recent cu TPB: Total Pro Beauty? In ceea ce priveste ingrijirea mea personala, a ta, a tuturor celor din jurul nostru care ne sunt dragi si la care nu am renunta, ei sunt profesionistii care ne vin in intampinare cu o gama variata de produse create special pentru a demonstra cele mai bune rezultate.

Nu de foarte mult timp facusem cunostinta cu o mini placa de par de la Total Pro Beauty. Aceasta este foarte mica si compacta, perfecta si incapatoare in orice bagaj, care ma scapa de firele rebele, oferind parului meu acelas aspect sanatos, aranjandu-l si in acelas timp protejandul de actiunea termica ce actioneaza asupra podoabei capilare. Diferenta este vizibila! Parul capata exact forma pe care mi-o doresc si imi pastrez volumul asa cum mi-am si dorit. In plus, cele mai incapatanate si rebele fire au putut fi domolite de puterea acestei mici ustensile profesionale.

Astazi ma bate gandul sa-mi fac un alt cadou de la ei si cu toate acestea cred ca si tu ai fi fericit daca ai sti despre ce este vorba si daca ai utiliza aceasta mica dezvaluire in beneficiul tau sau al celor cu probleme, carora doresti sa le faci o adevarata surpriza si o bucurie imensa.

Cum spuneam, visul nostru este ca pielea sa fie neteda, curata, catifelata si cu cat mai putine probleme. Insa de cate ori parul de pe corp nu ne-a dat batai de cap?
 Acea epilare definitiva la care ne tot este gandul nu este doar un mit ci o realitate, iar impreuna cu TPB iti poti vedea visul cu ochii. Un bun exemplu care va da roade este epilatorul IPL - aparatul silkn glade.



De ce mi-as cumpara un asemenea cadou sau de ce as oferi unul?


  1. In primul rand acest tot intreg proces de epilare nu mai necesita bani cheltuiti pe produse care necesita utilizare permanenta, zilnica sau saptamanala, in functie de caz.
  2. Pot spune in sfarsit adio salon, adio durere! Frumusetea trebuie sa fie un rasfat, nu un calvar si nici o tortura pentru corpul meu!
  3. Acest aparat minune si nu numai, il pot purta cu mine oriunde.
  4. Adio bani pe aparatele de ras, pe ceara si benzi epilatoare! Adio baterii ce permit o singura utilizare! Bun venit economii! Bine te-am gasit piele de bebelus!
  5. Si nu in ultimul rand, aleg astfel sa economisesc si timpul. Mai mult timp pentru mine cu o stare de bine si de prospetime, un aspect estetic placut si fara batai de cap. In sfarsit pot sarbatori frumusetea alaturi de cei dragi cu zile petrecute la mare si la piscina.
Tu cum mentii frumusetea pielii tale? Daca cuvintele mele nu te-au convins si totusi nici solutiile alternative de epilat, atunci incearca si produsele celor de la TPB. Rezultatele te vor convinge!

You May Also Like

0 comments