Sincere multumiri, Rangali!

by - sâmbătă, iunie 27, 2015

Acum putin timp, mai exact o saptamana si jumatate, a dovedit curierul nazdravan sa ajunga si la mine cu un mic/mare cadou din partea celor de la Rangali. Cu ocazia schimbarii numelui, din Organic Baby (poate va suna mai cunoscut) in Rangali, posesorii magazinului online mi-au oferit un produs la alegere care sa se incadreze in suma de 100 de lei.

Ce sa fie oare? Ce am ales?
Ei bine, intai si intai incep prin a va spune ca Rangali detine produse 100% naturale, care confera pielii acel plus de sanatate si prospetime cu care ne-a inzestrat si natura de la inceputul vietii noastre. Daca esti in cautarea unor produse de ingrijire corporala, cosmetica sau alte tipuri de produse de ingrijire personala, atunci Rangali iti pune la dispozitie cu caldura cele mai bune produse, care iti vor oferi rezultatele mult asteptate.
Si daca am primit produsul, ideea nu este doar sa le fac reclama, ci sa-mi spun opinia asa cum multi asteapta sa gaseasca pe bloguri: pareri adevarate cu pro si contra produselor achizitionate/primite spre testare/produse cadou.
Eu am ales pudra compacta minerala Green People cu SPF 15 . Nu am folosit niciodata o pudra. Poate candva prin tineretile mele zbuciumate de copil, care ii vede pe cei din jur folosind farduri si e tentat sa incerce. Asta pana cand am observat ca toata cosmetizarea asta face mai mult rau decat bine, avand in vedere ca mare parte din produsele pe care mi le puteam achizitiona la momentul respectiv erau la preturi extrem de mici, prin urmare se poate si imagina calitatea si efectul acestora dupa utilizare.
In ultima vreme, mai exact de cativa ani incoace (vreo 4-5), am observat ca in caz de probleme (in special cele ale tenului care sunt extrem de deranjante)  mai bine folosesc tratamente naturiste sau cat mai multe produse pe baza de ingrediente naturale/din plante.
De ceva vreme folosesc pentru ten doar creme bb din plante precum cea de la Yves Rocher care da rezultate imediate si foarte bune sau cea din gama Gerovital Happiness.
Cum spuneam, nu am folosit niciodata o pudra adevarata, care sa dea roade asa cum vreau eu.
Ce inseamna cum vreau eu?
Sa aiba un grad suficient de mare de acoperire, sa pastreze tenul cat mai natural, sa se mentina mult timp pe piele etc.
Aceasta a fost sansa mea, dat fiind ca produsele Rangali sunt si la un pret ceva mai ridicat, acest lucru datorita ingredientelor naturale. Pudra contine ceara de albine iar pe site, pe cand ma decideam ce produs sa aleg, avea o nuanta rozalie, ceea ce ma pus pe ganduri. Avand o colega destul de experimentata, mi-a sugerat ca este nuanta ideala pentru tenul meu foarte deschis la culoare, asa ca am trimis veredictul cat mai rapid posibil celor de la Rangali.

Cand a ajuns, exceptand micile crapaduri ale pudrei propriu zise, nu ale ambalajului, m-am apucat numai bine sa o testez.
Avand in vederea ca seara planuisem sa merg la fitness cu o prietena, eu nu ies fara sa-mi aplic un strat de crema bb. Am aplicat crema normal si apoi am zis sa testez si pudra. Tenul avea un aspect natural, luminos, impecabil. Eram exact acea bucata de portelan la care visam de cand ma stiu.
Am mers la fitness si dupa o ora de antrenament, transpirata pana in varful degetelor, planul imi spunea sa trec pe la baie sa ma spal pe fata si sa refac procedura (eu mereu umblu cu crema bb dupa mine, iar de data aceasta luasem si pudra). Cand am ajuns la baie si m-am uitat in oglinda, efectul a fost uimitor! Tenul meu inca era pastrat, pudra era mentinuta, nu se lua pe haine, pe degete, iar tenul era perfect acoperit.
Astazi, la o saptamana de cand o folosesc, nu pot spune decat ca sunt extrem de multumita. Tenul meu care este foarte sensibil nu a intampinat niciun fel de probleme, nu mi-au aparut bubite, dimpotriva, cantitatea de cosuri s-a diminuat, inclusiv cele ceva mai evidente.
A fost un test incredibil de care sunt extrem de multumita! Sper ca voi avea sansa de a mai testa si alte produse din partea celor de la Rangali si tind sa le multumesc pe aceasta cale si sa va recomand produsele lor, care intr-adevar par a fi magice chiar si pentru persoane mai complicate ca mine. Natura si-a spus inca o data cuvantul!
Sincere multumiri, Rangali, mai ales ca s-a nimerit ca produsul sa-l primesc exact de ziua mea si a fost si singurul pe care l-am primit pe anul acesta!

Asa arata cutia. Este foarte finuta. Eu utilizez un buretel pentru a aplica pudra.

Si aceasta este nuanta (precum va spuneam e putin, poate ceva mai mult, crapata).


Iata si o poza cu mine (din pacate e ceva mai intunecat, nu am gasit o lumina buna):



You May Also Like

0 comments