Imi este "pofta" de miscare

M-ai auzit tu vreodata sa zic ca-mi doresc ceva si nu obtin? Cel mai greu imi este atunci cand imi este pofta. Si stii de ce? Pentru ca pofta odata satisfacuta provoaca dependenta si uneori chiar o dependenta constructiva. Si vrei iar si iar!
Micii se servesc cu masa la terasa, starea de om satul e doar o aluzie. E raspunsul organismului la faptul ca ai intrecut limita necesara si te pregatesti sa devii viitor "ursulet de plus". Si nu orice urs, ci unul bogat in sunculita stransa la piept de parca ar fi un fel de comoara. Mai vrei sa-ti zic si de vizitele la doctor si de interventiile medicale?


Ce ti-am spus ultima data?

Ultima oara cand am vorbit te-am indemnat sa mai lasi calculatorul din brate, serialele si jocurile video. Cred ca nu m-am facut auzita! Ti-am oferit sansa la o lume reala, o lume in care sa vezi cat de frumoasa e natura si cat de placut este sa te integtrezi in colective noi, unde oamenii promoveaza lucrurile care ne fac sa ne simtim bine si impliniti in adevaratul sens al cuvantului!
Ti-am zis sa mergi la Brasov sa faci miscare. Ai fost? 

Esti trecator pe aici? 

Doresti sa retraiesti experienta inedita din Brasov? Lucrurile bune nu se termina niciodata si cred ca e minunat pentru tine sa stii ca ne vedem din nou la "Cea mai mare ora de sport", insa de data aceasta te astept la Mamaia.

 Inainte de a ne cunoaste uitasem sa-ti precizez ca firea mea pofticioasa este tare ademenitoare si ii molipseste pe cei din jur. Te tenteaza cumva? Poi daca la Brasov ti-a placut la nebunie, la Mamaia de ce ar fi diferit? Hai sa le povestim lenesilor, gurmanzilor si plictisitilor cum a fost.

Cea mai mare ora de sport de la Brasov

Mor de nerabdare sa retraim aceasta experienta! Este un lucru senzational! Chiar daca toata activitatea a durat 12 ore, a meritat din plin! Am cunoscut oameni frumosi, oameni cu aceeasi pofta de miscare ca si noi, care mi-au aratat ca niciun lucru nu este imposibil daca iti doresti cu adevarat.

Ildiko a fost foarte draguta si chiar imi doream sa traiesc pe viu experienta Kangoo Jumps. Cate persoane nu si-ar dori sa realizeze activitati derulate la nivel national si international avand alaturi cei mai profesionisti antrenori din domeniu? Dar de Zumba, Khai Bo si de Super Jumps iti mai aduci aminte? Dupa ziua aia am dormit ca un bebelus! Nu am mai vazut niciodata atata motivatie si asta ma incurajat sa duc pana la capat toate cele 12 ore de miscare. Binenteles, cu mici pauze, la urma urmei suntem oameni.

Ups! Nu ai fost la Brasov? Suna straniu ce zic? Nu esti adeptul miscarii? 

Cred ca atunci cand eram copii faceam mai multa miscare o mare majoritate dintre noi. Ai sa zici ca mereu mergi la cumparaturi, iesi in oras cu prietenii etc. Dar cu adevarat miscare, ai facut vreodata? Stii cat bine te poti simti si ce om devii dupa minim o ora de miscare pe zi?
Daca stiai acum erai pe stadion sau la Mamaia, dar hai ca nu e prea tarziu! Fii pe faza si asculta bine ce-ti spun!

Fiecare suntem unici in felul nostru si orice activitate are la baza putin sport. Fie ca duci copilul la gradinita, pe jos (evident), sau ca duci catelul la plimbare, poate dansezi, innoti, alergi jumatate de ora prin parc, te apleci de 10 ori sa ridici portofelul de pe covor etc. - faci miscare.
Toate aceste activitati inseamna miscare si este un lucru pe care noi il avem in comun si de care ar trebui sa ne bucuram. Stii cat de mult si-ar dori cei cu dezabilitati motorii sa poata realiza toate aceste lucruri? Si unii chiar si reusesc sa-si atinga visele datorita vocatiei de luptatori si a dorintei lor.
Fiecare miscare este personalizata, fiecare realizeaza miscare asa cum se simte mai bine, asa cum ii place, in functie de rezistenta si alte caracteristici.

Miscarea potrivita personalitatii mele

Indiferent de zi si oricata activitate as avea intr-o zi, a doua zi tot as face miscare. Sunt o fire nelinistita, care ii place sa se bucure de schimbari, sa realizeze lucruri noi si sa dezbata diferite puncte de vedere legate de diferite subiecte cotidiene cu cei din jur. Nu ratez nici-o ocazie de a-mi petrece timpul cu prietenii sau de a ma plimba indelungat chiar daca asta am facut-o si ieri si cu doua zile in urma sau acum o saptamana. In fiecare zi se intampla lucruri noi care merita descoperite si traite!
Miscarea are un efect benefic asupra corpului. Daca esti o persoana care tine in evidenta kilogramele si colicii de pe burta, un program de miscare regulat te poate surprinde. Mentine-ti corpul visat bucurandu-te de cele mai frumoase momente din viata! 

Din punct de vedere terapeutic miscarea este ca o gheisa. Te relaxeaza profund, te ajuta sa te destinzi si sa alungi emotiile negative. Astfel cand vine vorba despre orice fel de problema tu-i poti raspunde elegant, pe un ton calm, cu o solutie gandita riguros. Orice lucru are rezolvare cand este gandit la rece cu multa rabdare si entuziasm, iar "portia" ta zilnica de miscare iti ofera energia fizica si psihica de care ai nevoie, la orice varsta.

Personalitatii mele jucause ii place la nebunie sa se plimbe prin oras, prin parcuri, sa se dea in leagane. Orice om are in el un suflet de copil, eu de ce nu m-as bucura de asta atata timp cat ma face sa ma simt bine si ma transforma intr-o persoane extrem de fericita? Sunt ca un soare dupa o zi de miscare si la fel ca si tine. Nu as fi crezut ca voi spune asta vreodata!
Flori, fantani si mii de stele cazatoare ma asteapta sa le descopar sub cerul liber. Si eu sunt libera ca pasarea cerului, sanatoasa si voioasa, pregatita oricand de joaca si de multa miscare.

Imi place sa joc volei, tenis, sa alerg, sa merg la fitness! Au, ce dor bataturile astea! Dar ce conteaza? Pentru cateva clipe am simtit ca sunt campioana, ca-mi pot intrece limitele.
In plus, la orice drum, la orice ora de alergat sau de astfel de activitati sportive, iti recomand sa nu uiti castile si gadgetul plin cu muzica buna. Asa ai mai mult spor si capeti mai multa energie.

Ti-am facut pofta?

Sper ca aceasta lectie nu a fost in van! Ce zici, ne vedem pe 1 august la cea mai mare ora de sport desfasurata la Mamaia?

E vara, e cald si soare, iti doresti la fel de mult ca mine sa petreci cat mai mult timp la mare, sa te scalzi in valurile racoroase ale marii si sa simti cum razele soarelui iti mangaie pletele?
Hai la mare! Hai la "Cea mai mare ora de sport"

Nu ai nevoie decat de multa motivatie, energie si o pereche de papuci comozi. Nu ar fi pacat sa pierzi si asta? Aduna-ti familia, prietenii, de la mic la mare si hai sa dam startul la cea mai frumoasa zi din an. Intrarea este libera si nu uita ca tu alegi ce miscare ti se potriveste: 

  • Kangoo Jumps;
  • Zumba;
  • Steel Programs;
  • Rebound AAS;
  • Functional Training;
  • Khai Bo;
  • Aerobik;
  • Fotbal;
  • Biciclete stationare;
  • Zona Boot Camp, etc.
Te asteapta multe activitati, premii si o zi de exceptie! Nu rata aceasta sansa! Mi s-a facut o "pofta" de miscare de nici nu-ti inchipui! Te-am ispitit? Daca da, atunci te astept cu drag in Piateta Perla incepand cu ora 9.

Esti pregatit pentru cea mai mare ora de miscare?

Comentarii

Postări populare