Cum sa-ti indeplinesti pofta de haine

by - vineri, august 21, 2015

Am descoperit un nou magazin online. Pofta femeilor dupa haine este nebuna, mai ales cand preturile incediare, foarte mici si ofertele se arata la orizont.
Am descoperit magazinul CNDirect. Mi se pare a fi un magazin foarte fain. Gama de produse este foarte diversa si oferteloe sunt numeroase. In plus poti gasi oferte cu doar 1 cent bucata.
CNDirect detine atat articole de imbracaminte, accesorii cat si produse pentru casa, electronice, gadgeturi etc. Vei gasi cate ceva pentru fiecare membru al familiei si pentru fiecare colt al casei, deci nu uita sa arunci un ochi asupra produselor.
Am primit sansa de a-mi satisface "pofta" legata de cateva produse si m-am gandit sa vi le arat si sa va spun cateva detalii despre ele.
La CNDirect platesti exact ceea ce trebuie sa primesti. Transportul se calculeaza in functie de greutatea pachetului, adaugandu-se pretul produselor tale. Beneficiezi de asemenea de cupoane si zeci de promotii ca sa te bucuri de favorite la preturi cat mai mici.

O prima alegere a fost aceasta bluzita superba.



Spatele gol si broderia de la spate o fac unica, lejera si foarte eleganta pentru iesiri chiar ocazii. Merge impecabil atat cu o pereche clasica de jeans cat si cu o fusta. Cred ca e perfecta pentru anotimpul ce se anunta a veni, chiar si pentru serile racoroase de vara.

Un alt item care cred ca se potriveste perfect cu bluzita si nu numai, sunt aceasta pereche de colanti.


Avand in vedere preturile, nuanta neagra nu a fost de gasit in stoc asa ca am ales perechea gri. Nu sunt dezamagita deloc deoarece inca sunt la fel de fascinata de model cu nuanta gri. 
Cine ma cunoaste stie ca sunt mare fana la colanti. Asta deoarece de cele mai multe ori nu-mi gasesc marimea la perechile favorite de blugi, fiind foarte slaba.
Merg perfect indiferent de incaltaminte, zic eu si chiar si cu o bluzita foarte simpla. Poti realiza usor si ieftin un outfit de succes care sa atraga priviri.

Cum toamna si iarna se gandesc a-si intra in drepturi, nu am putut sa rezist fara a ma uita catre o noua geaca, potrivita gusturilor mele. Ador blana, imitatia de piele, deci e o combinatie extraordinara.
Acesta geaca a fost primul lucru care mi-a atras privirile.


Cine spune ca in anotimpul rece nu poti arata bine, ala e mare mincinos. Trebuie sa gasesti doar accesoriile potrivite. Si cum vremea ce vine e destul de "obraznica", cred ca geaca asta va fi favorita sezonului ce urmeaza. I'm in love! Sper sa pot lua acest produs!

Si o super oferta!

Va spuneam de super ofertele care le puteti gasi la CNStore, asa ca m-am gandit cum ar fi sa beneficiez si eu de una. Am gasit aceasta rochie inflorata, cu imprimeu foarte dragut, care vine pe corp.
Rochiile mulate cat si cele vaporoase ma avantajeaza nespus de bine. 


Modelul si forma imi plac la nebunie, cat despre oferta, o gasiti doar la 1 cent alaturi de alte produse.
Asa ca grabiti-va daca doriti sa mai prindeti ceva!


Voi reveni in curand cu un review legat de unul sau mai multe dintre aceste produse minunate. Ramane-ti aproape! Cum vi se par alegerile mele?



You May Also Like

0 comments