Promotii SheIn

Nu stiu voi dar eu ador magazinul online SheIn, vechiul SheInside. Periodic au promotii extrem de tentante, produse exceptionale de o calitate extraordinara. Astazi cei de la SheIn vin cu o noua promotie pentru voi: cumperi un produs si il ei pe al doilea la jumatate de pret.


Eu personal port cu placere prima fusta pe care o am de la ei si sunt multe lucruri care in prezent mi-au atras atentia. Recent mam indragostit de o geanta, un model exceptional care la noi este extrem de greu de gasit si la un pret destul de ridicat. Cei de la SheIn vin in sprijinul tau si cu transportul. Pentru o comanda de minim 30$ beneficiezi de transport gratuit.
Si cum surprizele nu se opresc aici, ai la dispozitie in mod gratuit un program special de afiliere prin intermediul caruia postarile tale iti pot aduce cate 10-15$ sau puncte cu ajutorul carora poti realiza comenzi.

In plus cu ajutorul pr9gramului Bonus Point, prin intermediul share pe retelele sociale si/sau achizitii, poti de asemenea aduna puncte cu care sa-ti realizezi comenzile favorite. 
Iata ce se afla pe viitoarea mea lista de cumparaturi. Daca va atrag, va invit sa aruncati o privire asupra multitudinii de produse SheIn si sa va alegeti ceea ce va placpe. Spor la cumparaturi!




Comentarii

Postări populare