Un nou magazin online: TBdress

by - sâmbătă, septembrie 12, 2015

Iarna se apropie cu pasi repezi si vremea urata si-a intrat deja in drepturi. A cam venit vremea sa ne facem provizii de vreme grea si sa ne schimbam garderoba din dulap.
Am descoperit un alt magazin online plin de minunatii, cu produse exceptionale si la preturi destul de bune pentru produsele care le detin. Sa va povestesc putin despre ce produse mi-au atras atentia si sa va inspir cu cateva produse.



TBdress detina o gama larga si exclusiva de produse destinate femeilor dar si barbatilor. Veti vedea in mod special ca sexul dominant pe aceasta pagina sunt femeile. 
A venit vremea sa trecem la subiect. 
Vremea rece cere neaparat jachete si geci pe masura. TBdress au o gama senzationala de produse outwear care pot fi combinate cu usurinta cu outfitul ideal, imaginat de voi.
Gama este extrem de variata si contine extrem de multe piese unice care vor atrage zeci de privi.
Nu pot nega faptul ca ochii imi fug dupa multe dintre produse si va marturisesc faptul ca in curand voi realiza o comanda la ei.
Pe langa jachetele, sacourile, gecile si paltoanele disponibile, TBdress vine si in ajutorul domnisoarelor si doamnelor care se pregatesc de nunta si celor care au un sir de ocazii si vor sa arate special.
Doamne, domnisoare, sunteti invitate sa gasiti lucrurile pe gustul vostru!

Ce am vazut si mi-a placut

Sunt o persoana care nu se impaca deloc cu vremea rece de afara, deci am aruncat un ochi prin gama outwear. 
Sigur ca nu ma pot abtine sa nu gasesc cate o rochie speciala sau o pereche de pantofi. Mi s-a pus pata pe o pereche de sandale care trebuie musai sa le am.
Nu vreau sa va dezvalui si care, deoarece tot posibilul ca ele sa fie in prima mea comanda. Veti afla in curand cine e alesul/aleasa!
Asadar fara a va tine prea mult va invit sa va delectati cu aceste minunate produse pe care le-am ales.




Nu uitati sa aruncati un ochi la fiecare produs in parte. Cei de la TBdress au discounturi de pana la 80%. Stiu ca va plac reducerile! Si mie!

Cum vi se par produsele alese? Dar restul produselor existente pe site?


You May Also Like

2 comments