Imprimeuri cu personalitate
Cum ar fi daca ne-am putea imprima personalitatea? Indirect, cu sau fara intentie, ne punem ampreunta personala asupra lucrurilor pe care le detinem.
Pana si un brand se personalizeaza distinct fata de cei din jurul sau, cu care se afla in mediul competitiv. Modul de personalizare defineste marca si ii atribuie din start anumite caracteristici. Apar impresii legate de cine si ce suntem de fapt si despre produsele respectiv activitatea personalizata.
Pana si un brand se personalizeaza distinct fata de cei din jurul sau, cu care se afla in mediul competitiv. Modul de personalizare defineste marca si ii atribuie din start anumite caracteristici. Apar impresii legate de cine si ce suntem de fapt si despre produsele respectiv activitatea personalizata.
Say hello cu un ... tricou!
Personalizarea are un impact activ atat asupra celor din jur, definind printr-o simpla alegere o multime de caracteristici.
Printre cele mai cautate si utilizate moduri de a ne imprima personalitatea se afla gama de articole vestimentare. Pot spune cu usurinta o poveste si sa se faca auzite si recunoscute in cel mai usor mod posibil: de la imprimeuri personalizate pentru onomastici, la tehnici de promovare a unui brand sau idei trasnite pentru proaspata unire de cuplu.
Motive ar fi destule, insa alegerea imprimeurilor care sa ne reprezinte cu adevarat poate fi o alegere destul de dificila.
Printre cele mai renumite produse alese se numara tricourile personalizate si de ce nu, chiar amuzante. Sunt cu adevarat la indemana tuturor si chiar daca vorbim de crearea unei editii limitate sau a unui ansamblu de astfel de articole vestimentare,
Cum ar suna sa-ti personalizezi nunta masculului "ilegal", sau celui cu un sex-appeal conturat? Imi imaginez cat de inedit poate fi petrecerea burlacilor imprimandu-si personalitatea pe niste tricouri multicolore si amuzante.
Eu ma bucur momentan de burlacie si utilizand o gama elaborata de produse, am observat cum se cauta imprimarea perfecta care sa poata fi sustinuta cu mandrie.
Si sa nu crezi ca brandurile cauta acul in carul cu fan. Nu, chiar deloc! Insa au pretentii si sunt extrem de atenti asupra marcii pe care o comercializeaza, asupra calitatii, avand in vedere o gestionare cat mai amanuntita pentru ca produsele lor sa fie in centrul atentiei.
In schimb, ei nu vor alege un tricou, doua, ci mai multe, pentru un numar mai mare de persoane si pentru un impact mai larg.
Ce au in comun o firma si o persoana fizica?
Ambii pot opta pentru unul sa mai multe modele haioase si unicate, sau asa cum vor zice unii: "marfa".
In schimb, cel mai important aspect comun este acela ca toti vor cauta tricouri ieftine. Cu cat mai mult, cu atat mai bine.
Eu nu am firma insa am pagina asta mica, la care te holbezi tu acum cu ochii buclucasi. Nu am construit averi pentru nepoti, insa am un raft plin de tricouri frumoase care pe alocuri, mai mult sau mai putin, ma reprezinta.
Dar stii ce nu am? Un Nutela's de la T-shirt, pentru satra de dusmani, sa-i amuze pe cei dragi si binenteles, sa ma binedispuna. Sunt fan Nutella de mic copil, dar mai stiu in conceptia mea ca nu-i las pe cei dragi la greu.
Si asa cum parodia geniala a tricoului afirma, lasa dusmanii sa moara de necaz, de nu au un...Nutela's.
Consider ca tricourile amuzante ma reprezinta. Am un umor tare ascutit in marea majoritatea a tmpului si acele tricouri funny ma binedespun.
Pentru ca noi facem viata mai frumoasa, haideti sa o sarbatorim cu un tricou: made in Romania, unicat, din bumbac 100% si ieftin. T-shirts stie sa de-a startul la bucurie!
Articol scris pentru SuperBlog 2015.
super tare!
RăspundețiȘtergere