Dragoste si ura

by - miercuri, noiembrie 18, 2015

E delicata, fina si usor parfumata. Adeseori frustranta si enervanta, alteori o mandrie romaneasca iesita din comun. Uneori e o placere sa o admir, sa o mangai, alteori e suparatoare, imi provoaca o stare de disconfort, ma face sa-mi pierd increderea in mine si in fortele mele. Este unul dintre cele mai ingrijoratoare aspecte pentru orice femeie, orice barbat, orice om.

 Cand vine vorba de pielea noastra suntem intre dragoste si ura. Uneori este un lucru cu care ne mandrim, alteori am sta inchisi in casa sau acoperiti complet ca sa n-o expunem.

Colegii si prietenii imi spun adeseori ca miroase a lapte. E un miros fin, pe care eu cu greu l-am putut observa. Cei din jurul meu au simturile ceva mai dezvoltate, eu mai am de lucrat la acest capitol.
Din acest punct de vedere se pare ca pielea ma face remarcata si totodata unica.

E catifelata si moale. La capitolul hidratare stau foarte bine, nu pot sa ma plang. Totusi este foarte sensibila la agentii externi. Pentru mine pielea actioneaza ca o bariera si ma avertizeaza cand ceva nu este in regula.
Nu pot folosi orice tip de detergent, orice solutie sau crema. Adeseori am si probleme cu apa. Oricat de speciala ar fi pentru mine este mult prea sensibila, mult prea firava, ceea ce ma supara.

 La capitolul frumusete si sanatate este cea mai importanta. Pentru cine nu e?
Se impaca foarte bine cu remediile naturiste si cu produsele atestate dermatologic la rang inalt. Este mai pretentioasa ca un diamant dar mai speciala ca orice pe lumea asta. Observ cu usurinta de fiecare data cand e deranjata si iau atitudine imediat. Am incercat multe produse insa nu toate s-au imprietenit cu ea.  Pana si pielea de bebelus cred ca este ceva mai receptiva fata de a mea.

Printre produsele care le-am incercat se numara si gama Gerovital de la Farmec. Prima data am descoperit aceasta marca la mama.
Mama e mai altfel. De fel nu foloseste produse cosmetice, in special creme sau lotiuni. In schimb mama are probleme cu mainile care i se usuca si foloseste o crema hidratanta pentru a rezolva acest deranjament. Mama foloseste Doina din gama Farmec, o crema veche din prima linie de produse dermatocosmetice de la Farmec.
Testand-o am ajuns sa descopar ca mi se potriveste si asa am acordat o atentie speciala a produselor noi aparute din partea acestui brand.
Al doilea produs pe care l-am incercat a fost crema CC nuanta deschisa cu zmeura. Tenului meu ii place la nebunie. O utilizez constant inca de la aparitie.


Astfel am descoperit pe parcurs si gama Gerovital H3 Derma+.
Pielea de pe fata este cea mai delicata. Ma confrunt ca orice tanara cu cosurile care sunt un adevarat cosmar. Noua linie cuprinde diferite produse testate dermatologic ce trateaza diferite afectiuni. Prin urmare crema antiacneica din aceasta gama promite sa lupte impotriva factorilor ce imi supara pielea si sa o convinga sa devina cea mai buna prietena a ei.

Cu toate acestea imi apreciez pielea in fiecare zi, o mangai si o rasfat in fiecare seara. Cu bune cu rele, cu toata ura pe care o am uneori fata de ea, dincolo de toate imi aduce fericire, imi mentine frumusetea si moralul ridicat cand ii surprind partile frumoase. Este cea mai de pret bijuterie care o am.

Articol scris pentru SuperBlog 2015.

You May Also Like

0 comments