Hai la schi, hai la Straja!

Deja imi imaginez cum se astern primii fulgi de zapada, cum imi ating trupul fragil si cum mi se cuprinde chipul de roseata din cauza frigului crancen.
Se spune ca cele mai frumoase clipe le poti retrai chiar si daca vremea nu este prea prietenoasa. Atata timp cat este caldura in suflet si cat poti trai cele mai frumoase clipe in cele mai minunate locuri din lume.

Anul asta m-am gandit sa-mi petrec sarbatorile altfel, in sanul cald al unei familii unde iarna ofera distractie, buna disupozitie si un peisaj de poveste, plin de fantezie, asa cum ne-au invatat povestile cu Mos Craciun.
Unde-mi voi trai povestea de Craciun anul acesta? Evident la Straja si cu cazare la Vila Alpin. Tu ai fost vreodata la Straja?

Cum imi imaginez acest sejur la Straja

Nu am schiat niciodata. Nici nu stiu ce presupune lucrul acesta. Ceea ce stiu e ca e un sport si sporturile fac bine sanatatii si revitalizeaza intregul organism. Mai mult e un sport de iarna, unul din categoria sporturilor de sezon, unul care atrage dupa sine distractie si multe aventuri palpitante de care nu poti avea parte la tot pasul.
Pentru schi la Straja exista 12 partii pe care poti avea parte de cele mai interesante aventuri. Si cum recunosc faptul ca nu am mai fost la munte niciodata, am si sansa de a incerca o plimbare cu telescaunul sau cu teleschiurile. Suna tare provocator!


Daca tot m-am gandit sa fac aceasta mica escapada de sarbatori, am la dispozitie pentru acest Craciun la Straja cateva promotii speciale pe care Vila Alpin mi le pune la dispozitie.
Distractia o poti programa si mai tarziu cand te afli pe partie, in schimb nu trebuie sa amani cazarea, caci din ce am observat majoritatea doritorilor se aduna in inima Mehedintilor, la Straja. Nu poti concepe o vacanta dormind la -20 de grade in zapada, nu-i asa?

De ce Vila Alpin? Oferte de sarbatori?

Da, ai auzit bine. De sarbatori Vila Alpin iti ofera in dar un cadouri de sarbatoare: discounturi la pachetele de cazare si masa sau la cele destinate distractiei din timpul liber.
In plus, piticii cu varsta pana in 6 ani beneficiaza de gratuitate. Deci la Straja poti merge cu toata familia caci sarbatorile asa sunt frumoase, cand le petreci cu toate persoanele dragi din jurul tau.
La Vila Alpin camerele sunt spatioase, frumos amenajate si calduroase. Este un camin primitor si Vila Alpin este mereu pregatit de oaspeti noi, dornici de o binemeritata vacanta drept rasplata pentru eforturile depuse de-a lungul intregului an.


Craciunul acesta voi asculta colinde si voi avea sansa sa iau parte la traditiile cum se faceau odinioara. Nu le mai intalnesti in ziua de azi peste tot. In plus, datinile de la noi sunt niste lucruri unice in lume.

Am programat locatia si am facut rezervarea. Voi avea cea mai frumoasa camera, cu vedere peste Hunedoara si peste partiile bogate in zapada

Distractia e programata. Ne vom aduna acolo cu mic cu mare, asa cum obisnuia sa ne adune mama de sarbatori cand eram mici, timp in care ea pregatea masa cu bunatati iar noi impodobeam bradul.
Mai sunt si o multime de obiective turistice ce trebuie neaparat vizitate.
Frumos la Straja! Vii si tu?

Comentarii

Postări populare