OODT: Just a piece of sweet

by - miercuri, noiembrie 11, 2015

Anotimpul nu tine cont de placerile vietii sau de micile dorinte. printre cele mai mari placeri ale mele se numara ciocolata si evident Nutella.
Asadar, cu prima ocazie pe care am mai prins-o, am aruncat un ochi printre ofertele de la Romwe si am gasit un hanorac extrem de dragalas si dulce cu Nutella.
Cum sa fii un impatimit dupa crema de ciocolata si sa nu ai in garderoba o asemenea piesa de rezistenta?

           
       


 Hanorac: goo.gl/C7eYFQ
Geaca: goo.gl/YmgJuA
      

Desi am fost putin cam suparata caci mi se amanase data de livrare, de joi pe azi, am trecut repede peste. Stiu ca de obicei finalul este cel mai dulce si mai fericit.
Azi pe la amiaza m-a sunat domnul de la UPS sa-mi inmaneze expeditia. M-am abtinut sa nu rup pungile si am asteptat sa ajung dupa cursuri la camin. Totusi se pare ca ai mei colegi au devenit curiosi si m-au facut sa trag de un coltisor si sa las o particica la vedere.



         

Au fost placut surprinsi de modelul mult mai elegant si dragut decat cel prezentat in pozele de prezentare. Insa, desi a fost o zi extrem de frumoasa si calduroasa la care nu m-as fi asteptat, m-am pierdut prin vise, reusind sa realizez sedinta foto abia la lasarea intunericului.

Pareri despre dulceata Nutella

Modelul mi se pare genial, copilaros totodata si bine realizat. Insa, ca de obicei, am avut probleme cu marimea. Pentru acest hanorac este disponibila o marime universala. 
Asa cum veti observa, pe mine se aseaza usor largut insa la maneci pare a fi destul de larg comparativ cu mainile mele (betele, ha ha). L-as recomanda pentru cei ce poarta M-L.

                 


Imi place ca este grosut si vatuit, extrem de calduros si pufos. Mi-ar fi placut sa fi fost ceva mai lung (sunt invatata cu pluoverele lungi) si cred ca ar prinde foarte bine daca acest model s-ar realiza si pe marimi.
In rest sunt multumita ca este foarte confortabil si cu siguranta vom fi de nedespartit o perioada indelungata avand in vedere vremea canceroasa ce se apropie.

   



Voi ce parere aveti? Aveti si voi un astfel de hanorac dragalas?

You May Also Like

6 comments

  1. Ce dragutel e, da, cred ca as purta in timpul meu liber, esti o draguta, pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sweet blog! I found it while searching on Yahoo News. Do you have any suggestions on how
    to get listed in Yahoo News? I've been trying for
    a while but I never seem to get there! Cheers

    My weblog :: cara merawat rambut rusak

    RăspundețiȘtergere
  3. super tinuta! iti vine foarte bine! imi place puloverul este super ,,delicios,, :)) sa il porti cu drag! pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt Lungu florentina mihaela imi place foarte mult iti sta minunat..

    RăspundețiȘtergere