Loncolor: Culori vibrante de primavara

by - miercuri, aprilie 27, 2016

In urma cu circa o luna, a patruns in viata mea si Loncolor (nu oricare, ci ala original, direct de la producator). Probabil am cam intrecut masura cu vopsitul in ultima vreme, in sensul ca dupa aproximativ 3 saptamani-o luna, m-am revopsit, ceea ce nu obisnuiesc de fel.


 Pe o parte era si necesar, deoarece penultima mea experienta nu a fost intocmai una buna. Nu dau numele marcii, insa era o vopsea foarte subtire, nuanta aramiu. Bunul meu stilist (adica "mosul" meu) s-a improscat tot cu vopsea.
 Nu mai zic de mine si de lucrurile din jur. Pe langa acest fapt, la fiecare spalare a curs din vopsea enorm de mult, de parca as fi folosit o solutie asemanatoare cu albastru de metil sau violet de gentiana, ceea ce mi s-a parut enorm de exagerat deoarece intotdeauna utilizez vopsea permanenta.
Am dat vina pe tratamentul puternic pe care il utilizez, dar dupa noua colorare am observat ca de fapt nu tratamentul a fost problema, ci vopseaua in sine.


Loncolor are un nou portofoliu de produse, bazat pe vopsele permanente de par, in nuante inedite, vibrante. Imi plac la nebunie noile nuante si tind sa cred faptul ca se intampla ceva in magazine, caci vopseaua si produsele primite sunt de-a dreptul senzationale si n-o zic sa fac reclama.


Cei de la Loncolor mi-au trimis 2 cutii de vopsea - nuanta de blond-aramiu (un fel de strawberry blonde, destul de fidel care nu se gaseste in varianta originala precum in America), o sticla de ulei pentru par, o masca si o lotiune, evident, tot pentru par, alaturi de un tricou.

Vopseaua a fost extrem de groasa, s-a intins pe firul de par ceva mai greoi, dar nu ne-am murdarit si totodata rezultatul de la final a fost o nuanta vibranta, reimprospatata si vioaie.
Parul nu si-a schimbat structura, asa cum o facea in mod normal. Da, ma confrunt cu natia aia de par care se ingrasa instant si care nu ezita sa-si arate problemele imediat dupa spalare.


        
                                  Inainte                                            Dupa

Uleiul are un miros fresh de citrice, masca si lotiunea unul usor dulceag, parfumat si foarte placut. Acestea hidrateaza si regenereaza parul in profunzime, lasand un par stralucitor, matasos si frumos.
Imi place la nebunie ce-a iesit!
Lotiunea are un miros parfumat floral, iar masca lasa un par etrem de moale, ca si lotiunea e altfel.
 Culoarea este la fel de intensa si frumoasa ca acum doua saptamani, iar vopseaua nu a iesit din par la spalare precum precedenta.

Voi ati incercat noua gama Loncolor?




Papuci/Shoes: http://goo.gl/OfaPcI
Geanta/Bag: http://goo.gl/GF4A7a



You May Also Like

2 comments