Mi-ai vazut bratara Soufeel?

by - marți, aprilie 05, 2016

Cine a vazut-o? Mana sus! Daca ai vazut intr-un articol de saptamana trecuta in care iti povesteam despre ultima bratara primita de la Soufeel, azi te reinvit sa revizualizezi cateva poze cu aceasta. Daca este pentru prima oara cand o descoperi, atunci te invit cu drag sa-mi vizualizezi noua achizitie si iti astept cu mare drag parerea referitoare la acestea. Ai si tu una? Nu te sfii! Arata-ne si noua!


Asa cum spuneam, despre bratara Soufeel am mai povestit si intr-un articol anterior. Zic sa facem o mica recapitulare.
Bratarile Soufeel vin personalizate, in functie de ceea ce alegeti voi, filate cu aur din 14k sau argint veritabil, precum ale mele. Fiecare bratara vine riguros impachetata. Magia este ca poti crea o bratara personalizata, cu charm-urile (medalioanele dorite) si le poti achizitiona la un pret cu mult mai mic decat cele de la Pandora. Practic, conceptul si materialele utilizate sunt aceleasi. In plus, Soufeel iti ofera transport gratuit la orice comanda de peste 50$ si cadouri la alegere.



Bratara mea a venit insotita de 5 charm-uri si un ambalaj extrem de riguros. Pungi peste pungi, cutii, burete de protectie: o adevarata nebunie si totul pentru a fi siguri ca aceasta minunatie ajunge la mine in siguranta.
Pretul este cu siguranta de doua ori, de trei sau chiar mai mic, fata de ceea ce veti gasi la Pandora. Personal, nu vad efectul unor bijuterii atat de scumpe, precum cele de la Pandora. Cei din jurul meu nici nu au observat diferenta remarcand brand-ul renumit.


Aceste charm-uri imi poarta noroc si au impresionat sute de priviri. Daca doresti sa faci un cadou inedit pentru apropiatii tai sau daca iti doresti o atentie deosebita cu siguranta ar trebui sa alegi Soufeel. Vei fi fermecata intru totul si va deveni o adevarata obsesie. Iti vei dori mai mult si tot mai mult. Soufeel chiar face minuni. Unul dintre charm-uri i l-am daruit prietenului meu. De fapt, a fost chiar alegerea lui si este indragostit. Barbatii si bijuteriile? Iata ca se poate spune ca exista o terorie care ii atrage pe barbati tot mai mult in lumea noastra.

Daca nu ai avut ocazia, te invit sa vizualizezi si un clip legat de impachetarea riguroasa a articolelor.
In cele ce urmeaza te invit sa-mi vizualizezi pretioasele charm-uri, superba cutie de cadouri si respectiv bratara Soufeel. Tu detii una? Ne-o arati si noua?























You May Also Like

4 comments