OOTD: Love for fashion

by - miercuri, aprilie 13, 2016

Iubim moda, nu-i asa? Traim intr-o lume bazata pe cele mai frumoase lucruri. Se intampla ca moda sa fie una dintre preocuparile omenirii, poate a mea mai mult, deoarece frecvent apelez la comenzi.
Imi place sa testez, sa explorez lumea in lung si in lat. Ce poate fi mai interesant pentru o femeie in afara de familie si job? Cu siguranta marea majoritate petrec timpul in cautarea celor mai perfecte tinute si accesorii. Sunt o norocoasa cu achizitiile pe care le fac! Fiecare comanda nu inceteaza sa ma surprinda si fiecare magazin descoperit este o noua oportunitate, un nou trend.

Apropo de asta, saptamana trecuta am primit si prima comanda Amiclubwear. Oamenii astia au produse foarte faine, la fel ca si Pinkbasis. Produsele sunt de o calitate exceptionala, exact pe gustul meu.

Mi-am luat un pulover. Mi-a placut ca era verde si dragut, dar de asemenea este si moale si pufos. Ai zice ca nu voi mai apuca sa-l port pana in iarna, eu cred ca este posibil sa avem de Sfintele Paste o surpriza si se va schimba vremea. Niciodata nu se stie, ma bucur enorm ca l-am adaugat in colectie. Nu are gulerul asa de larg si lejer pe cat mi-as fi dorit, sa-i fi lasat gulerul puternic pe umeri, dar imi place la nebunie. Este casual si calduros.


Pulover/Sweater: http://goo.gl/J5xzo2

         



N-am putut rezista botinelor si gentii. Geanta aleasa este o combinatie intre mici parti de reviste fashion si conceptul unei sticle de parfum. Geanta fashion asemanatoare, cu insertii de revista, o gasiti si in centrul Brasovului, intr-un magazin cu diferite lucrusoare pentru doamne si domnisoare. De atunci am pus ochii pe un astfel de model a carui pret pleaca de la 80 lei (daca tin bine minte). In sfarsit o am si eu! Merge la multe tinute si cu siguranta va atrage privirile. Nu au trecut nici 5 minute de cand am desfacut coletul la primire si am si primit primele impresii si felicitari pentru aceasta alegere.


Geanta/Bag: http://goo.gl/GF4A7a


De asemenea, botinele sunt superbe, un LUX care costa prea putin, din punctul meu de vedere. Au un pret extrem de mic si sunt foarte comode. Daca saptamana trecuta a fost soare, dar am fost prinsa cu prea multe proiecte, zilele trecute m-am luptat cu ploaia si cu frigul si am reusit sa fac si pozele cu acestea. Sunt superbe si extrem de comode, ba chiar mi-am permis in aceeasi zi sa strabat doua drumuri la vama si la facultate cu ele. In mod obisnuit am mari probleme cu incaltamintea, dar acestea sunt perfecte. Am ales o marime putin mai mare, dar merge de minune cu o soseta mai groasa si nu transpir in ele. Le ador!


Cum vi se par?



Botine/Boots: http://goo.gl/0aQX8p











You May Also Like

1 comments