OOTD: Love for YOINS clothes

by - joi, aprilie 14, 2016

Frumoasele raze de soare iar si-au facut aparitia. Ma simt invaluita in caldura, in dragoste, in prospetime. Intotdeauna vremea calda mi-a adus o stare de bine. Imi place sa schimb garderoba, sa aduc iarasi in prim plan rochiile delicate, tricourile si pantalonii scurti. Ma simt mai lipsita de griji, mai proaspata, caci sezonul cald a fost intotdeauna preferatul meu. De aceea, de fiecare data, la fiecare comanda din magazinele online, nu mi-au lipsit hainele pentru aceasta vreme superba. Nu am putut rezista rochiilor sau salopetelor.
Am primit zilele trecute si prima comanda YOINS. Oamenii astia au un portofoliu extrem de divers ca si magazinele online straine cu care mai colaborez/am colaborat.
Produsele le-am ridicat de la vama, dar am avut grija sa merg cu un invoice a carui pret de produse era mai mic fata de cel de pe site. Pe pachet valoarea lor era mult mai mica de 10$, deci am procedat corect, evitand astfel sa platesc taxele vamale.


    

Rochie/Dress: http://goo.gl/R6DmKd
Salopeta/Romper: http://goo.gl/ggv6eB



Un aspect foarte important pentru cei care vor dori sa plaseze o comanda pe acest site, este acela ca transportul costa doar 3$ pentru o comanda cu valoare de pana in 40$, restul comenzilor cu o valoare egala sau mai mare de 40$ avand transport gratuit.
Este o valoare extrem de mica avand in vedere ca iferentele nu sunt foarte mari fata de site-urile pe caree deja vi le-am prezentat. Sunt intradevar o multime de lucruri superbe pe care nu le gasesti in alte locuri si care au un pret destul de bun, zic eu.

Mi-am ales o rochie asimetrica in fata si o salopeta inflorata. Marimile mi se potrivesc perfect. Rochia m-a dezamagit putin, fiind transparenta in zonele stralucitoare, unde se gasesc paietele. Este de asemenea si extrem de scurta, insa, combinata cu o pereche de colanti sau cu o fusta pe dedesupt (asa cum am purtat-o si eu) se vede foarte bine.
Este si elaganta si simpla.













Salopeta este de-a dreptul splendida: fina iar modelul este extrem de realistic. Zici ca a cules flori care au fost reliefate in ea. M-am simtit foarte bine in aceasta salopeta, foarte racoroasa, lejera si totusi usor eleganta. Cu siguranta vara aceasta o voi purta neincetat. Pentru pretul acestora, produsele arata foarte bine. Au venit impachetate individual intr-o punga destul de groasa, care se inchide etans cu ajutorul unei cleme si de asemenea au fost infasurate in acele pungi, in jurul unei bucati de carton pentru sustinere si fixare,




        







Voua va place ce a iesit? Ati incercat produsele YOINS?

You May Also Like

5 comments

  1. Doua piese foarte frumoase. Nu pot sa spun ca una de mai frumoasa decat cealalta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe mine ma intereseaza ce varianta de plata folosesti.Pt ca paypal si plata cu cardul sunt periculoase in tranzactiile on line.Aida Dolce

    RăspundețiȘtergere
  3. Atat salopeta cat si rochita te prind de minune. Imi place enorm de mult salopeta. As avea si eu curajul sa ma imbrac cu ea :P

    RăspundețiȘtergere