OOTD: Rochia cu dantela (1)

by - vineri, aprilie 29, 2016

Pana acum vremea a fost sub fel si fel de forme. A venit timpul sa se redreseze si sa ne ofere ceea ce meritam cu adevarat: caldura, imbracaminte comoda si subtire, forme de invidiat scoase la vedere, etc. Vremea calduroasa este fantastica, cel putin pentru mine! Ca tot se apropie vara si sarbatorile, mi-am comandat doua rochii. Una este cea pe care v-o prezint in acest articol.

Ambele rochii sunt cu dantela, una mai frumoasa ca alta. Pentru rochia pe care v-o prezint azi, am ales cea mai mica marime disponibila (ca de obicei), adica XS. Este perfecta, lejera si realizata dintr-o dantela foarte fina. Rezultatul este un outfit delicat, completat de o pereche de balerine dragalase, pentru o tinuta comoda. De asemenea, pentru un aer elegant, poate fi asortata cu o pereche de pantofi sau cu o pereche de sandale, ca tot se apropie caldura cea mare.

Rochie/Dress: http://goo.gl/JhuVUR
Balerine/Flats: http://goo.gl/w63eXp


Avem de-a face cu un material splendid! Nu subtire, nici gros, o dantela delicat lucrata dar care nu se va agata, nu se va scamosa, precum materialele cu care am fost obisnuite. Este racoroasa, are si un dos destul de gros, iar dimensiunea acesteia este perfecta, cel putin pentru mine, fiind putin deasupra genunchilor. Si nici nu este atat de decoltata pe cat ar parea in mod normal, accentul cazand cu precadere pe formele bine proportionate. Voua cum vi se pare aceasta rochie?









You May Also Like

6 comments

  1. Imi place Combinația făcută si imi place parul. Imi place Combinația de culori din par. Sa porti cu drag rochita si astept cu drag sa o vad si pe a doua! Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place rochita foarte mult. Balerinii, nu prea sunt genul meu sau poate i-as vedea la alta tinuta. Esti frumoasa oricum si iti vine bine orice. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos fetelor! Astazi mi-am mai ales inca doua rochii absolut superbe! Am facut cele mai bune alegeri din viata mea, cred! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca din cauza siluetei de invidiat si cu un sac daca te-ai imbraca tot superba ai fi. Foarte frumoasa rochia

    RăspundețiȘtergere