Kit pentru infrumusetarea parului de la Pentru Corpul Tau

by - joi, iunie 23, 2016

Anul acesta am facut o multime de schimbari. Parul a fost cea mai mare prioritate si nu am ezitat sa-i fac diferite placeri.
Daca in februarie am ales sa fiu roscata, in aprilie m-am hotarat sa redevin la blondul de odinioara. Asadar mi-am umplut traistuta de la Pentru Corpul Tau si m-am ales cu o multime de produse utile la un pret fantastic.
Astazi vreau sa va povestesc despre cateva dintre produsele pentru par pe care mi le-am ales si nu numai.



Mereu mi-am dorit parul albastru. Este culoarea mea preferata! Asadar, m-am gandit la varfuri albastre si blond.
Multumita Otiliei si echipei sale de la Monroe Studio, blondul de la Kalos a prins viata. Mi-am luat o crema oxidanta pentru activare de 9% ce a fost amestecata cu produsul. Nu am optat pentru o decolorare deoarece firul de par este foarte subtire.



Coafeza mi-a adaugat un sampon nuantator care sa estompeze petele pigmentate de rosu.

La  scurt timp dupa aceea, mi-am facut si varfurile albastre cu a doua vopsea de la Pentru Corpul Tau. Rezultatul a fost fantastic ,insa din pacate vopseaua albastra nu a rezistat prea mult.




Restul schimbarilor, a nuantatorului roz utilizat pentru varfuri, a fost o misiune uaoara.
Tot de la Pentru Corpul Tau mi-am ales si o solutie gentila pentru indepartarea vopselei de pe piele. O astfel de solutie este ideala, mai ales daca obianuiti sa va vopsiti acasa, ca mine. Are un miros extrem de placut si actioneaza cu usurinta. Ba chiar am folosit-o ca sa-mi curat si bijuteriile din argint care au iesit impecabile. Petele de pe masa, maini sau de pe fata s-au dus cu usurinta lasand in urma un parfum floral.

Mai am un produs destinat ingrijirii fetei despre care m-am gandit sa va vorbesc tot aici. Este vorba despre lotiunea tonica cu salvie si sulf. Sunt un mare fan al acestor lotiuni tonice. Reimprospateaza tenul si ajuta la mentinerea sebumului sub control, regland aparitia imperfectiunilor si tratandu-le pe cele deja existente. Am tot auzit de beneficiile sulfului in produsele de ingrijire personala, ceea ce m-a facut sa-mi doresc sa testez si aceasta lotiune.


Mie imi prieste. Tenul meu o adora! Cu toate ca este destinata tenului gras si eu am un ten normal si sensibil, recunosc faptul ca nu am dat atentie acestui aspect. Am facut o alegere excelenta. Mi-a calmat imperfectiunile, ba chiar in decurs de cateva ore o mare parte din acestea au disparut sau chiar s-au diminuat.

Acest lucru nu mi s-a mai intamplat niciodata! Asta doveste ca aceasta solutie tonica de la Pentru Corpul Tau este cu adevarat un miracol. Singurul aspect mai putin pozitiv pe care probabil nu multe va impacati (banuiesc doar) este faptul ca la cateva secunde dupa aplicare simti usoare furnicaturi, ca si cum te-ar gadila cineva pe fata, dar pentru mine nu au fost un impediment. A actionat foarte bine si o folosesc cu placere, mai ales ca vara tenul necesita o ingrijire pe masura iar aceasta solutie ofera si o senzatie racoritoare.

Produsele de la Pentru Corpul Tau sunt extrem de ieftine si bune. Vi le recomand! Multumesc Pentru Corpul Tau pentru preturile fabuloase si produsele minunate!

You May Also Like

0 comments