OOTD: Gaseste-ti rochia office care ti se potriveste!

by - sâmbătă, iunie 25, 2016


 


























Intotdeauna mi-au placut rochiile office. Sunt o multime de rochii frumoase, pentru gusturile tuturor. Aveam doar una in colectie, de aceea m-am gandit sa mai adaug una. Rochia de azi este o combinatie intre rochia office si rochia elegenta, potrivita pentru orice zi sau ocazie.

Pe la patru dupa amiaza mi-am terminat de pregatit si make-up-ul. De fel termin repede, cu parul e ceva mai complicat. A fost foarte cuminte de data aceasta si deci ma gandeam la niste bulce lejere, in ultimul moment m-am hotarat sa ma inspir din coafurile romane. Mi-am lasat cate doua bucle lejere pe fiecare parte si restul parul l-am serpuit lejer si l-am prin cu un elastic transparent. A fost perfect pana am ajuns acasa, nu mi-a facut deloc probleme si mi-a oferit aspectul pe care mi l-am dorit.

Rochie/Dress: goo.gl/PUcV5I


S-a potrivit perfect cu noua mea rochie careia i-am ajustat putin bretelele. Se stie ca nu am un piept foarte bogat si singurul defect al acestei rochii este acela ca nu are bretelele reglabile. Mi-ar fi placut mai mult.
In schimb, rochia se contopeste perfect pe corpul meu si vine pana deasupra genunchilor. Ma bucur ca am ales-o fara dubii. Are o croiala perfecta pentru corpul meu, este dintr-un material confortabil si cu siguranta ar face furori chiar si la un eveniment.

Tin minte ca prin liceu vazusem in capitala o sumedenie de rochii office minunate. Intr-un fel sau altul o instigam pe directoarea adjuncta, caci aveam aceleas gusturi dar si aceeasi problema: marimile. Cu toate acestea, a reusit sa iasa din magazine cu cateva lucruri frumoase. Uneori sunt chiar mandra de gusturile mele.



Rochia SheIn este dintr-un material foarte bun si grosut. Imi plac la nebunie tipul acesta de rochii! In plus, o rochie in doua culori, alb-negru, niciodata nu va da gres. Nu o recomant pentru persoanele cu burtica. Imi place sa vad rochiile conice pe persoanele slabe a caror colacei nu ies la vedere. De asemenea alungeste picioarele si le subtiaza. Este o alegere perfecta pentru mine!
Nu uitati ca orice comanda cu valoare minima de 30$ pe SheIn beneficiaza de transport standartd gratuit. De obicei aceste colete ajung la posta de cartier, deci fiti cu ochii pe tracking.








Cum vi se pare aceasta rochie? Voi ce v-ati dori de pe SheIn?

You May Also Like

3 comments

  1. Iti vine super rochia! Eu as vedea-o mai degraba la un eveniment decat la birou. Si cred ca s-ar potrivi si persoanelor care nu sunt foarte slabe. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clar Cristina. La un eveniment ar face senzatie. La bust e perfecta pentru o perasoana mai generoasa din acest punct de vedere, insa in rest este foarte mulata. De aceea nu cred eu ca s-ar potrivi foarte bine pe cineva care are colacei. Daca exista un echilibru al corpului merge si pe femeile mai plinute.

      Ștergere