OOTD: Imprimeu in multime

by - marți, iunie 07, 2016

In sfarsit ma pot relaxa dupa o zi coplesitoare. A fost totusi una dintre cele frumoase si o zi speciala caci mi-am rascolit prin agenda aglomerata si am gasit putin timp liber pentru sedinta foto.
Ieri vremea mi-a pus bete in roate, azi am promis ca n-o sa-i mai dau voie sa-mi strice planurile.


Pe la amiaza cerul imi incerca puterile. A trimis o pelicula de nori in timp ce imi carliontam parul. Am zambit, am privit catre oglinda si mi-am zis ca azi nu va ploua, cu toate ca vantul rasuna cu putere.
Mi-am scos pantofii din valiza si i-am aranjat de plecare. Oamenii ma intrebau daca merg la vre-o nunta, timp in care imi admirau broderia rochiei cu aer vintage.

Am ridicat-o saptamana trecuta de la vama si astepta trista in coltul casei sa o scot la poze. Am reusit sa-i fac pe plac si i-a placut la nebunie!




In timp ce a doua rochie statea in asteptare, mandra rochie din jaquard se bucura de privirile multimii. I-am adaugat o pereche de pantofi in ton si mai pe urma o pereche de pantofiori albi, comozi, care mi-au permis sa ma misc in voie sub mangaierea soarelui.

Rochia aici


Nici florile nu au fost mai prejos si nu s-au lasat miscate de bataile vantului.
Rochia cu imprimeu de la SheIn cu siguranta este una dintre cele mai impresionante alegeri iar marimea S s-a potrivit perfect.
Astazi m-am simtit fenomenal pe tocuri admirandu-i splendoarea! La voi cum a fost azi?


















You May Also Like

7 comments

  1. SUPERBA ROCHITA SI PANTOFII,O TINUTA FOARTE FRUMOASA

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti sta foarte bine rochita :D in prima poza batea vantul sub ea? Sau ai luat ceva pe dedesubt?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Batea vantul groaznic. Locatia era si pe langa un curs de apa. Dar se pare ca a facut un bine caci asa a iesit si poza bine. E preferata mea <3

      Ștergere
  3. Draga mea,esti absolut superba.Tre sa fie tare faina meseria de bloger itza.Aida Dolce

    RăspundețiȘtergere
  4. superbe fotografii, o tinuta minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. frumoasa rochita. Felicitari fotografului pentru ca te-a pus atat de frumos in evidenta. Arati superb.

    RăspundețiȘtergere
  6. Rochiile din jaqurd intotdeauna mi-au placut. Esti superba si rochia iti vine foarte bine.

    RăspundețiȘtergere