OOTD: A must have for your worderobe!

by - miercuri, iunie 29, 2016

Imi plac lucrurile simple, versatile, pe care le poti combina cu usurinta dupa bunul plac. Cand am sansa de a pune mana pe un lucru nou, vad in calea ochilor numai stralucire si ma las purtata de val.

Pentru prima data am ales sa deschid ochii bine, atunci cand am pus in ultima comanda SheIn si o pereche de pantaloni fantastici, un must have pentru intregul an as putea spune.


Nu-mi plac lucrurile extrem de pompoase, cu siguranta nici pielea lucioasa sau latexul nu sunt pe gustul meu, cel putin nu in ceea ce priveste imbracamintea. Cu toate astea, la ultima comanda mi-am ales o pereche de pantaloni jumatate textil si jumatate din imitatie de piele. Pare imposibil, dar au un aspect natural si usor de asortat oricarei tinute. Asadar, daca v-am obisnuit cu tinute ce emana eleganta, pentru azi am ales o tinuta simpla, sport.

Un prim lucru care mi-a placut la ei este faptul ca marimile coincid, cel putin la mine. In al doilea rand, reprezinta o piesa cheie pentru multe tinute. 
Sunt perfecti atat pentru o tinuta sport cu niste adidasi inalti sau intr-o tinuta cu balerini, sandale sau bocanci.

Merg perfect atat pentru o zi obisnuita cat si la birou, la o intalnire, la o iesire in club sau la un eveniment mai simplistic. Dat fiind faptul ca ma incadrez in categoria doamnelor care nu au o relatie intocmai buna cu pantofii cu toc, am decis sa-i introduc intr-o tinuta sport.

Adidasii inalti de la Bonprix mi-au fost alaturi mai bine de jumatate de an. Nu reusesc de cele mai multe ori sa conserv o pereche de incaltaminte foarte mult timp, dar acestia au fost o alegere perfecta pe care am facut-o acum cateva luni.
Sunt comozi si piciorul poate sa respire mai relaxat spre deosebire de alte incaltari pe care le detin.

Prin urmare, nu uitati sa adaugati o astfel de pereche de pantaloni, un must have ideal oricui si care pot fi cu usurinta accesorizati. Au si un pret destul de buni, sunt extrem de comozi iar materialul este destul de calitativ. Ma atrage si designul: stramt in talie si la bata piciorului si usor larg in rest. N-as fi crezut vreodata ca voi mai purta larg precum in copilarie.
 Pentru persoanele care vor sa ofere un contur formelor sau pentru cele care doresc sa ascunda anumite aspecte, acestia sunt perfecti. Ii poti ridica astfel incat sa-i transformi in pantaloni trei sferturi si la fel de bine ii poti lasa natural.
Nu sunt de trecut cu vederea nici adidasii, bine lucrati si extrem de comozi.











Voi aveti astfel de piese versatile? Cum vi se par acesti pantaloni? Dar tinuta de azi?

You May Also Like

0 comments