OOTD: Sequin Prom Dress

by - luni, iunie 27, 2016

Zilele trecute mi-am primit coletul SheIn prin UPS. Frumos, splendit! UPS este firma mea de curierat favorita. Mereu ajunge mai devreme decat data mentionata pentru livrare, mereu se afla la volan un nene de treaba, simpatic si foarte prietenos care isi cere scuze ca a intarziat, cand de fapt el a ajuns mai devreme. Ar fi minunat sa gasesti aceleasi persoane la orice colt, la fiecare curier, la fiecare posta si oficiu vamal.
In acest caz, se pare ca banii fac toata treaba, caci UPS nu este intocmai o firma ieftina de curierat, dar una sigura. Felicitari pentru aceste servicii impecabile , UPS!

In pachet era si rochia verde din paiete, o rochie minunata pentru ocazii deosebite: nunta, botez sau o seara in club.
Eu nu prea am timp sa frecventez cluburile, cel mult o mica cafenea sau un restaurant in cautarea catre relaxare si racoare.
Am si salopeta acelas model, dar mi-am dorit si rochia sa vad cum se aseaza. Nu poate fi sesizata o mare diferenta intre cele doua, deoarece seama leit iar detaliile sunt alese cu atentie.
Din pacate nu se anunta o ocazie prea curand. De aceea eu am scos-o la o plimbare in parc, unde am incercat sa-i cuprind splendoarea. Am atras multe priviri cu aceasta rochie. Am fost analizata din cap, pana in picioare, iar ea s-a potrivit si s-a comportat perfect.

Rochie/Dress: http://goo.gl/L0VLPU

Am ales marimea XS si s-a dovedit a fi perfecta. Pe dedesupt are o captuseala. M-am simtit foarte lejera in aceasta rochie.
Daca aveti o ocazie si va dpriti o rochie splendida care sa faca senzatie, aceasta poate fi alegerea potrivita. Acum puteti profita cu atat mai mult caci SheIn ofera si transport gratuit timp de 24 ore. Spor la cumparaturi!













You May Also Like

2 comments