Pentru Corpul Tau ofera culoare unghiilor tale!

by - joi, iunie 23, 2016

In comanda de la Pentru Corpul Tau nu puteam sa nu adaug cate ceva pentru unghiutele mele mari si frumoase. Datorita lor am incercat pentru prima oara si produsele Kalos care s-au dovedit in mare parte a fi extrem de ieftine si bune. Niciun produs din comanda nu a costat mai mult de 10 lei, cu exceptia vopselelor care au fost putin peste aceasta suma.


Mi-am mai ales si o oja in nuanta verde-turcoiz si o solutie degresanta pentru vopseaua de unghii, un dizolvant.
Oja are o culoare foarte frumoasa care se gaseste foarte greu. Ofera un aspect fin, colorat, pasnic si foarte frumos de purtat atat pe unghiile mici cat si pe cele mari, ca ale mele.
Mi-a placut enorm de mult aceasta oja din mai multe puncte de vedere. Are o pensula mai mica, mai groasa si mai lata fata de alte oje din comert. Cu ce ajuta acest aspect?

Cand am aplicat oja aveam unghiile mai micute.


Datorita pensulei speciale, oja poate fi aplicata uniform dintr-o singura atingere, pe intreaga suprafata a unghiilor. Totodata, produsul nu se pierde si nu se lipeste de codita pensulei. Aplicarea este mai usoara iar aceasta oja mi-a rezistat pana la 2-3 saptamani fara a fi nevoita sa aplic un lac incolor pe deasupra, la care apeleaza multi. Eu am aplicat-o in dpua straturi si abia dupa doua saptamani, chiar mai bine a inceput aceasta sa se decojeasca pe alocuri. Este alegerea perfecta pentru persoanele extrem de active care iai folosesc mainile foarte mult.

Ca alegerea sa fie completa, tor din gama Kallos a firmei Pentru Corpul Tau mi-am ales si acel dizolvant de care va apuneam. Daca sunteti o persoana cu mainile aspre ce necesita hidratare, trebuie sa stiti ca acetonele obisnuite au tendinta de a usca pielea. Acest dizolvant este alegerea potrivita pentru voi. Este gentil, curata usor unghiile, oferindu-le luciu. Datorita subtantei uleioase din compozitie, acesta lasa mainile catifelate pe o lunga perioada de timp. In cazul ojei normale, doar pigmentate, acesta va curata usor, in schimb, pentru cele cu sclipici, actiunea va fi mai grea, deci va trebui sa aveti putina rabdare.


Per ansamblu, sunt extrem de multumita de produsele achizitionate si cu siguranta voi recomanda de la Pentru Corpul Tau. Au o multime de prpduse fenomenale pentru tot ce este nevoie, pentru casa si pentru a acoperi nevoile personale. Preturile si calitatea lor sunt cu siguranta un motiv in plus sa realizati o prima achizitie daca nu ati facut deja asta.

Voi ce v-ati adaugat in cos?

You May Also Like

1 comments