Pusculita cu ceai de la Pentru Corpul Tau

by - joi, iunie 23, 2016

Cand mi-am pregatit prima comanda de la Pentru Corpul Tau, am avut grija sa introduc tot felul de lucruri utile printre care si o selectie de ceaiuri.
La vremea respectiva mi-am zis ca ar fi de folos daca as alege si cateva ceaiuri naturiste cu actiune terapeutica. O alegere excelenta!


Anul acesta anotimpurile ne-au dat multe batai de cap, iar organismul este constant predispus la schimbari de orice fel.

Am pus ochii pe o cutie cu plicuri pentru raceala si o cutie de ceai laxativ.
Sa va povestesc intai despre pliculetele Larigrip de raceala. Le-am utilizat la scurt timp dupa ce au ajuns datorita vremei cu tendinte de racire. Am respectat indicatiile de pe pachetul care contine 40 plicuri, 2 per cana. Ei bine, ceaiul acesta chiar face minuni! Mi-a desfundat caile nazale si mi-a linistit senzatia de usturime a gatului de indata. Are un gust bun de musetel, datorita combinatiilor de plante, calmeaza raceala sau simptomele anticipate. Astfel m-am ferit de raceala intreaga primavara, care se stie ca este sezonul virozelor de acest tip. I-am oferit o cana si colegei mele de camera care avea un inceput de gripa. Rezultatul a fost fenomenal! I-au trecut toate simptomele, putea sa vorbeasca si sa respire normal dupa doar o cana. Pretul nu ar spune prea multe, caci este foarte mic. Insa toate produsele se gasesc la astfel de preturi mici iar produsele sunt cu adevarat bune.


Al doilea ceai a fost ceaiul laxativ. Sunt o mare problema in ceea ce priveste modul de functionare al digestiei mele. Acest ceai asigura un tranzit usor si fara probleme. Nu toate produsele cu efect bun au si un gust rau, precum aceste doua ceaiuri alese de mine.
Si acesta este unul dintre ceaiurile ce nu ar trebui sa lipseasca de pe rafturile voastre din bucatarie. Poate fi administrat cu usurinta si fara probleme.
Nu au aparut efecte adverse la niciun produs, ceea ce imi pune toata increderea in ele, facandu-ma sa vi le recomand cu mare srag.

Sunt o fana a produselor naturiste si cu siguranta m-am indragostit de aceste ceaiuri. Voi ati incercat aceste produse? Ce ati incercat de la Pentru Corpul Tau?

You May Also Like

0 comments