Soluția modernă pentru gadgeturile tale: WowFixit

by - luni, iunie 27, 2016

Cu toții visăm la gadgeturi moderne. Le studiem proprietățile și când visul devine realitate, ne gândim cum să le protejam, cum să le menținem astfel încât să arate și să funcționeze impecabil o perioadă îndelungată.

O mare parte din gadgeturile mele le-am câștigat prin meseria de blogger. Îmi place ceea ce fac, îmi plac provocările și încerc pe cât pot de bine să mă ridic la înălțimea așteptărilor
 Unele dintre gadgeturi sunt investiție proprie sau cadouri, dar asta nu înseamnă că țin mai mult la unele decât la celelalte. Nu le-aș fi putut avea nicidecum fără multă muncă și cu siguranță fără ele nu aș fi reușit să cultiv pasiunea față de blogging.

Permite-mi să-ți spun povestea primului gadget inteligent câștigat de mine și cum ar fi fost dacă l-aș fi întreținut cum se cuvine.

Încă din liceu mi-am dorit foarte mult o tabletă. Era o nebunie pe atunci și m-am gândit că mi-ar fi folosit și mie. Cu blogul asta micuț, la vreo doi ani s-a întâmplat minunea și am câștigat prima mea minune de tabletă: un Evolio X8 cu tastatură bluetooth inclusă, carcasă de aluminiu și ecran din sticlă. O adevarată bijuterie pentru mine: mare (ecran de 7.85"), subțire, modernă și performantă.

După o scurtă perioadă de timp i-am dat folia jos. Între timp, datorită faptului că folia nu a fost înlocuita, au apărut și primele zgarieturi pe ecran, ce făceau accesarea tot mai grea. Tot în aceeași perioadă, din neatenție, am scăpat tableta jos. Câteva zile m-am simțit groaznic pentru cele întâmplate. De la impact i-a sărit carcasa și s-a spart ecranul în cel mai frumos mod posibil (pot fi un adevărat dezastru uneori). Cu toate acestea încă funcționează și acum, a fost și rămâne preferata mea.
Dar ecranul spart au facut-o să devină tot mai sensibilă. Pe timp ce trece îmi simt inima sfașiată când văd cum i se apropie apogeul.



***Tableta la momentul actual***

În urmă cu două luni mi-am achiziționat un nou telefon, chinezesc, dar este un gadget perfect pentru mine. Mi-am promis că nu voi mai face aceleași greșeli și că îl voi proteja cum se cuvine.
În pachet am primit o husa de silicon pe care o port tot timpul. Este însoțit de o folie clasică, dar eu am găsit o folie mai bună, proaspăt lansată.

Nu v-am zis de bătrânul telefon. Ce s-a întâmplat cu el?

Nu a fost un moft schimbarea. Aveam un Utok 500D, un telefon frumos cu sistem de operare Android, memorie suficientă pentru mine și caracteristici destul de ok. S-a zgariat și în cele din urmă a avut acelaș destin tragic din cauza lipsei unei folii bune de protecție care să-l acopere în întregime. L-am scăpat în colț, de beton și dus a fost. funcționează dar mai greu și pe zi ce trece se rup mici cristale de sticlă din el. Sunt o neîndemânatică!

   ***Utok 500 D în prezent, cu folie clasică***


Așa m-am învățat minte ca atunci când am un gadget nou, musai să-l dotez ca pe un soldat și să am grija de el ca ochii din cap.

Trebuie neapărat o husă și o folie cât mai rezistentă, atât împotriva zgârieturilor cât și la șoc. Dacă aș fi câștigat astăzi acea tabletă sau acel telefon, cu siguranță aș fi achiziționat un kit de protecție WowFixit. Cu ce se ocupă?

WowFixit este cea mai modernă folie pentru gadgeturi. Ai vazut serialul Agents of Shield? Ții minte piatra extraterestră care devenea lichida și odată ce absorbea pe cineva se transforma într-o rocă solidă si extrem de dura? Cam așa și cu WowFixit.
Este o soluție modernă, în formă de gel, care odată aplicată pe ecran se transformă într-un strat protector identic unei folii de sticlă.  Pe lângă faptul că este la fel de transparentă, este non-toxică și impermeabilă datorită silicaților de titan.

Mai pe înțelesul tău, este un fel de erou al gadgeturilor. În plus, forma sa inițială de gel oferă avantajul de a-i oferi protecție ORICĂRUI gadget, indiferent de dimensiunea acestuia: smartphone, tabletă, cameră, ceas inteligent.

O folie WowFixit poate fi aplicată cu ușurință și pe un telefon de 4,5 sau 6 inch, cuprinzându-l în totalitate și având o protecție îndelungată. Pentru prima oară în lume nu conteaza dimensiunea sau modelul.

Știi că bulele sunt extrem de inestetice și iti pot oferi batai de cap?! O problemă legată de aceste bule de aer poate apărea în cazul foliilor clasice, nu și la foliile protectoare WowFixit. Aceastea au o masă complet cristalină și uniformă, acoperind ecranul fără a produce bule și fără a cuprinde impuritățile precum foliile cu lipici clasic.


Mi se pare o soluție fantastică, modernă, de care fiecare persoană ar trebui să beneficieze. Este o achiziție modestă de calitate germană, o inovație excelentă și extrem de utilă.

Va fi disponibilă în curând în cele mai mari centre comerciale din țară: București, Cluj-Napoca, Iași, dar și online. Este musai de pus pe lista de cumpărături!
 Toate gadgeturile mele merită să se bucure de o protecție sporită, iar eu voi achiziționa acest produs pentru a le menține o perioadă îndelungată. Tu?

You May Also Like

2 comments