Why i love Amiclubwear (2)

by - vineri, iunie 17, 2016

 

 Vremea frumoasa a ramas zilele acestea pe la noi. Este un prilej de bucurie si de petrecere. Niciodata nu m-am imprietenit cu vremea rece. Cu siguranta zilele acestea voi petrece mai mult timp la poze si pe blog, caci am finalizat cu bine si prima parte a sesiunii.

V-am vorbit data trecuta despre rochita mea de la Amiclubwear in acest articol. Nu as putea sa nu va povestesc si despre papucii mei incantatori din acest magazim onlime.
   Cum mentionasem si anterior, sunt absoluti superbi, ieftini si de calitate. Daca esti in cautarea unei perechi de incaltaminte superbe, ieftine si de calitate, atunci cu siguranta ar trebui sa apelezi la Amiclubwear.

Pantofi/Heels: http://goo.gl/6JkXLu

Din pacate alegerea marimilor de data aceasta nu a fost intocmai inspirata. Pentru ca nu ezita sa apara tot mai multe evenimente in care nici nu se pune problema unei tinute elegante, mi-am ales si o pereche de stiletto. Sunt indragostita de ei!
   Au tocul micut de doar cativa centimetri si o bareta subtire si finuta care sa-ti tina piciorul lejer si acorda o nota de rafinament. Avand in vedere ca nu sunt adepta tocurilor, alegerea aceasta mi s-a parut mai mult decat inspirata ca deh...sunt femeie si mai trebuie si o pereche de tocuri din cand in cand.


Perechea mea de stiletto a facut ravagii atat pe Facebook cat si pe Instagram, ceea ce nu poate decat sa ma bucure. Va vine sa credeti ca o asemenea piesa plina de finete poate costa doar 7$?
   Exact la fel am reactionat si eu, nici mai mult, nici mai putin de 7$, echivalentul a 28 lei. O achizitie super as putea spune! Marimea aleasa de mine a fost 6,5 avand drept reper vechea pereche de la ei unde am ales marimea 6. Din pacate corespund unui 38, dar cu siguranta voi gasi o persoana care sa-i indrageasca.
Voua cum vi se par?







You May Also Like

2 comments

  1. Eu de la ei imi aleg incaltamintea cu toc, marimea pe care o port de obicei la noi, 36, ce corespunde la ei cu 5,5. Iar la cele cu talpa joasa am observat ca o marime mai mare ar fi mai comoda adica sa-mi iau nr 6, ce corespunde unui 37 la noi.
    Poate te ajuta si pe tine in urmatoarele comenzi, aceasta informatie. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Cristina. Am observat ca la mine cam un 5-5,5 s-ar potrivi. Eu mi-am luat de la ei o pereche de stiletto tura trecuta si erau marimea 6 si ma strangeau putin de tot. O sa incerc sa iau 5,5 de acum sau 5.

      Ștergere