Why i love Amiclubwear

by - vineri, iunie 17, 2016




   Razele soarelui s-au adapostit in parul meu si imi mangaie crestetul. Este o vreme minunata, perfecta pentru o plimbare sau chiar pentru piscina. Imi pregatesc cu atentie detaliile imbracamintei de vara si costumul de baie. Pana cand ma mobilizez eu, propun sa va vorbesc despre produsele din ultima comanda Amiclubwear.
   Produsele de pe Amiclubwear sunt marea majoritate pe placul meu. Cu siguranta designul produselor din pozele magazinului nu te vor impresiona, insa pot garanta faptul ca realitatea este cu totul alta si este un lucru bun.

Sunt la a doua comanda de pe acest site si pot spune ca m-am indragostit de lucrurile primite. De data asta mi-am ales de la ei o rochie cu volane, o pereche de stiletto cu toc mic si o pereche de sandale gladiator, despre care am ales sa va povestesc pe rand.
   Produsele sunt de o calitate exceptionala, mai ales in ceea ce priveste papucii care m-au incantat pe deplin. Sunt de o calitate extrem de ridicata si la un pret extrem de mic.

Sa luam in primul rand rochita. In ceea ce priveste marimile, mie intotdeauna mi s-au potrivit perfect, cel putin cand vine vorba de haine. Mi-am ales asa cum va spuneam, o rochita cu volane, marimea S.    Este putin cam scurta, insa de fiecare data eu obisnuiesc sa improvizez, asa ca o fusta, o pereche de pantaloni scurti pe dedesupt pot face o adevarata magie pentru a nu lasa prea multe la vedere. Este o rochita simpla, destul de draguta, usor de accesorizat si purtat in fiecare zi insorita de vara. Cum vi se pare?

Rochie/Dress here




Sandale/Sandals here









You May Also Like

2 comments