Giweaway incheiat: Castigatoare WsDear

by - vineri, iulie 29, 2016

Buna dimineata, love! Sau ce-o fi la tine acum. Important e sa ai o zi buna si un sfarsit fantastic de saptamana. Eu savurez cafeaua si mi-am zis sa revin devreme si sa fac o cafea, un capuccino, o bautura mai buna si mai delicioasa insestrata cu un premiu la una dintre voi.


In urma cu putin peste 3 saptamani am avut primul nostru giveaway aici. Cam putintei participanti, chiar sunt curioasa de ce atat de putine aici.
Abia ce am primit castigatorul sau mai bine zis castigatoarea.

Mai tineti minte ca va ziceam ca vreau sa incerc produsele WsDear. De data aceasta nu sunt singura, ci voi face acest lucru cot la cot cu una dintre voi. Abia astept!
Mi-ar placea sa va premiez pe toate daca as putea, pentru fidelitatea voastra si pentru ca sunteti oameni minunati. Rand pe rand, facem si acest lucru.
Hai sa nu o mai lungesc si sa destainui secretul caci cu siguranta sunteti extrem de curioase. Castigatoarea a fost aleasa de aceasta data de WsDear si o rog sa ma contacteze pentru a-i trimite indicatii cum sa intre in posesia premiului, un produs la alegere din aceasta selectie sau un gift card de 10$ pe care-l poate folosi drept reducere sau sa-si aleaga oricare alt produs fata de cele din lista.

Castigatoarea noastra de astazi este Denisa Nicolae. Felicitari draga mea. Astept un replay pe adresa aleksutaalexa@gmail.com sau pe Facebook catre una din paginile mele personale. Te felicit Denisa si abia astept sa ne bucuram impreuna de aceste noutati.



Curand aflam si castigatorul concursului Pentru Corpul Tau care a mai ramas pentru scurt timp in desfasurare. Va pup!

You May Also Like

2 comments