Esti in trecere prin Roman sau Bacau si cauti un loc bun cu mancare? Iata cateva optiuni.

by - vineri, august 19, 2016

Pentru cei care inca isi petrec vacanta in calatorii, se poate intampla sa aveti si o trecere prin micul orasel, Roman. Putini stiu de el, dar cu siguranta ati fost macar in trecere daca ati avut drum prin Iasi sau Bacau, fie pe oricare alta ruta care se intersecteaza cu acestea.
M-am gandit sa fac si o lista cu locurile mele preferate atat ca pret cat si la modul in care este preparata mancarea.

1.  Time Out
Este cel mai recent local ajuns in topul preferintelor mele. Il gasiti la circa 5 minute de mers pe jos de Hotel Roman, prima la dreapta, unde este trecerea de pietoni semaforizata.
Mancarea este extrem de generoasa, preturile extrem de mici pentru portiile consistente si bine facute. Va recomand deserturile si portia de crispy sau aripioarele de pui cu cartofi. Sunt favoritele mele. Eu va recomand sa luati si la pachet.

2. Casa Veche

Localul este langa politie, putin mai la vale de Time Out. Preturile sunt putin mai ridicate decat in alte zone (poate ca cele mai mari pe care le-am intalnit), insa au niste cocktailuri delicioase si multa mancare gatita cat mai traditional posibil. Va recomand platourile si pizza sau deserturile.

3. One Club
Este situat in zona principala comerciala sau "in groapa" cum ii zicem noi. Au o mancare excelenta si rezonabila la pret.
De aici consum de obicei pizza casei care este destul de consistenta.

4. Fast-Food
Daca va ganditi sa consumati ceva rapid precum un senvis, alegerea mea preferata este Chilly, situat pe partea stanga, cum cobori "in groapa". Unii prefera Sarray, care este langa Irish (un local mic, dragut, rezonabil si vintage, care face un vin fiert excelent), in zona la One, insa lucrurile de acolo sunt putin mai condimentate decat gusturile mele.

Daca ajungeti prin Bacau si va este foame, in locul KFC sau McDonald, va recomand ceva mai consistent, la pret mic si pe gustul tuturor.
Toto Pizza are probabil cea mai ieftina pizza medie (8lei) si cea mai buna. Va recomand sa incercati de aici si portiile de hamsii care vin insotite de sos de usturoi sau lamaie (10 lei) si un cos de foccacia. Puteti incerca si la Domino, langa Totto, doar ca pizza e mai mica dar are o aroma putin mai deosebita iar sosul facut cat mai natural (parerea mea).
Va recomand si Pizza Luca, iar daca doriti un senvis consistent, mergeti la Irina sau degustati unul din senvisurile Luca. E posibil sa va saturati si sa mai ramana si suplimentar.
Deserturile favorite le-am servit in Bacau la Antique Caffe, o mica cafenea vintage cu bauturi extrem de rafinate si deserturi care-ti fura ochii si inima.

Sper sa va fie de folos aceste recomandari si daca v-a placut locul unde ati servit sau aveti o alta recomandare, astept si parerea voastra intr-un comentariu. Calatorie usoara!

You May Also Like

2 comments