OOTD: Two pieces outfit from Fashionmia

by - miercuri, august 10, 2016


  • English version


With good and bad, you can enjoy on the summer about sunshine but also about a large warderobe and outfits. I would loose myself thrue dresses, skirts, tops and short jeans, but my new atraction are two pieces oufits.
You can combine them whatever you whant, making a multifunctional outfit for each occasion. You can wear rhe outfit in alot of ways or how it is.
I chosed one of my favorite outfit from Fashionmia, an exclusive online store for womens.
I received him toghether with an beautifull dress that i will present you soon, thrue DHL. The shipping was fast and i received the items in a week-a week and half.
Unfortunately, the size was a little bigger for me on this outfit, but i still like hip.
The top is white and close with a gold zipper. I would like more having a push-up but the matterial is great for the right model and doesnt see through.
The skirt is a soft pink, a line skirt, who wirk perfect with the top or in any other outfits.
What do you think about him? Do you like two pieces outfits?


  • Romanian/Romana


Cu bune si cu rele, vara nu doar ca te poti bucura la nesfarsit de razele soarelui, ci si de o multime de piese vestimentare lejere si frumoase. M-as pierde printre rochii, fuste, maieuri si pantaloni scurti, dar noua mea atractie au devenit compleurile.
Fiind alcatuite din doua piese, compleurile sunt alegerea perfecta pentru o garderoba completa si "multifunctionala". Poti purta outfit-ul ca atare sau poti combina elementele cu alte lucruri preferate.
V-am anuntat anterior ca am pus ochii pe produsele Fashionmia, un magazin online chinezesc, exclusiv feminin. Mi-am ales de aici o rochie si un compleu din doua piese, despre care va voi vorbi azi.
Compleul ales este alcatuit dintr-o fusta roz si top alb, fara bretele, cu volanase. Sa incepem!
Two pieces outfit/Compleu: http://www.fashionmia.com 

Pachetul a ajuns prin DHL, un motiv ingrijorator la prima vedere. Toate produsele ce ajung prin DHL si care sosesc din China, sunt supuse controlului vamal. Costurile si comisioanele aferente sunt extrem de ridicate, de aceea m-am si speriat putin. Intr-un final am sfarsit cu putin noroc, prin a plati doar 16 lei reprezentand valoarea TVA-ului. 
Atat top-ul cat si fusta arata destul de bine, materialul este ok, nu foarte subtire dar nici extrem de gros. In schimb am avut si o mica nemultumire.

Am comandat marimea S si mi-a fost trimisa marimea M, motiv pentru care mi-a fost si imposibil sa realizez sedinta foto intr-un pictorial mai aparte. De asemenea, mi-ar fi placut ca partea superioara ce cuprinde sanii sa aiba putin burete sau o structura care sa vina fix pe sani (banuiesc ca pe manechinul corespunzator se aseaza mai bine, mie imi cade putin la vale). In concluzie, arata bine, este extrem de versatil, usor de purtat si accesorizat indiferent de ocazie. Ghinionul meu a fost sa-mi fie trimisa marimea nepotrivita, dar in rest sunt multumita.
Voua cum vi se par compleurile din doua piese?







You May Also Like

3 comments