Am testat noul #suportclientinonstop Flanco

by - sâmbătă, august 13, 2016

Pana si cei mai mari filozofi sustin ca timpul inseamna bani. Majoritatea achizitiilor nu se gandesc cu ani, saptamani in sir, iar marea majoritate sunt dorinte de moment. In caz de maxima urgenta, dai fuga la un magazin fizic, dar parca si magazinele online te scutesc de drumuri in plus si vin cu o multime de mega oferte. Pentru ca firmele sa-si pastreze si sa atraga noi clienti, trebuie sa adopte un mediu de comunicare cat mai rapid si eficient.


Astfel, Flanco si-a propus implementarea unui nou proiect conform caruia clientii sa poata beneficia de suport telefonic la #suportclientinonstop, timp de 24 ore pe zi, 7 zile pe samptamana. Acestia isi propun si ca apelurile sa fie preluate in maxim 40 secunde, pentru ca nimeni nu doreste sa-si iroseasca timpul si banii, unii fiind chiar grijulii cu impulsurile lor telefonice.


Mi-am propus sa-i intreb pe cei de la Flanco cum sta treaba cu produsele resigilate, care au fost practic produse returnate de catre alti clienti nemultumiti din diferite motive.
Flanco a trecut testul timpului maxim propus si a raspuns in 29 secunde, extrem de bine din punctul meu de vedere. Pentru ca produsele resigilate au fost deja in mainile primilor proprietari, mi-am dorit sa stiu cum procedam in cazul unui produs defect sau care nu corespunde asteptarilor, daca poate fi returnat, respectiv daca acesta beneficiaza de garantie precum produsele noi. Aflati in clipul #flanco de mai jos raspunsul acestora.



Concluzii

Avand in vedere ca internetul iti ofera posibilitati infinite de comunicare, in mod obisnuit as fi apelat la comunicarea prin email. Insa, am observat ca rata de raspuns este mult mai rapida atunci cand dai un apel scurt iar operatorul se afla la celalalt capat al firului, pregatit cu toate raspunsurile de care ai nevoie, clar si coincis, oferindu-ti in doar cateva secunde toate informatiile. Doamna a fost extrem de draguta si m-a ajutat sa scap de emotii (defect de comunicare), deci am toate motivele sa reincerc aceasta experienta.
 Prin urmare, atunci cand aveti o nelamurire, nu lasati timpul sa treaca si nici defectele sa va cuprinda. Timpul inseamna bani! Puneti mana pe telefon si apelati #suportclientinonstop. Flanco va asteapta!


You May Also Like

3 comments

  1. Ma bucur ca sunt asa de prompti. Eu sincer prefer o convorbire telefonica, mail-ul se poate rataci :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa speram ca va tine cat mai mult posibil acest serviciu impecabil

    RăspundețiȘtergere