Pentru Corpul Tau: Rutina zilnica de machiaj

by - vineri, august 12, 2016

Cand vine vorba de machiaj, rutina mea zilnica cuprinde putine produse (zic eu). Este de prost gust sa petreci ore in sir pentru a scoate la iveala o persoana care nu exista. Eu prefer machiajul cat mai simplu, unde nu trebuie sa irosesc prea mult timp. O rutina de machiaj simpla si rapida trebuie sa includa si produse de calitate, pentru a fi sigure ca acesta nu necesita improspatare (ideal).


Eu folosesc cateva lucruri de baza: o baza de machiaj care ajuta la mentinerea acestuia, fixarea machiajului si protejarea pielii fata de posibilii agenti nocivi, o paleta de corectoare, creion negru de ochi, fond de ten/crema BB/CC, rimel si luciu de buze.


Mai nou am adaugat in colectie un lucru pe care il folosesc foarte des si anume tusul Kallos Cosmetics de la Pentru Corpul Tau.
Asa cum va mai spuneam si alte dati, Pentru Corpul Tau este un magazin online cu diferite produse de ingrijire corporala, intern si extern. Preturile sunt extrem de bune si gamele extrem de diverse.


Mi-am ales acest tus la intamplare. Stiam doar ca am nevoie de unul si speram sa fie pe placul meu, fiind prima oara cand il incerc. Am foarte mare indemanare la aplicarea acestuia si imi place sa realizez o linie subtire, perfecta, in doar cateva secunde.

Tusul are o pensula extrem de subtire si flexibila, exact pe gustul meu. Poti realiza forma dorita cu usurinta, fara prea mare efort, ceea ce este exact pe gustul meu. Iese usor din flacon, iar pensula extrem de subtire nu se deterioreaza, precum in cazul vechiului tus.
Linia se pastreaza perfect pentru multe ore, nu mi-a produs niciun fel de reactii alergice, iar nuanta ramane impecabila. De ce nu l-am descoperit mai devreme?


Cele moderne am observat ca au pensule fixe, care fac aplicarea extrem de greoaie iar la eventualele retusari, ramane umbra liniei si nu-mi place, deoarece ingreuneaza aplicarea. Am fost extrem de surprinza de calitatea acestuia si de aceea l-am trecut pe viitoarea mea lista de cumparaturi. De acum inainte il voi achizitiona doar pe acesta. Pentru Corpul Tau nu dezamageste niciodata!


Atunci cand simti nevoia unui machiaj, nu e nevoie de prea multa impopotonare sau timp pierdut. Un tus, un rimel si un creion de ochi este exact ceea ce ai nevoie, iar la Pentru Corpul Tau gasesti tot ceea ce ai nevoie pentru rutina ta zilnica.



You May Also Like

0 comments