Iritații, usturime, mâncărime? Încearcă remediul Complex Apicol si Solaris

by - duminică, septembrie 18, 2016

Majoritatea afecțiunilor se nasc din alimentația noastră și din produsele de îngrijire pe care le utilizăm.
În ultima vreme m-am confruntat cu iritații ale zonei intime, purit local sau pe față, acnee și beșicuțe datorate încălțămintei necorespunzătoare. Cum le tratăm la nevoie, cu lucrurile pe care le găsim în casă?

Vă recomand în primul rând să utilizați produse de îngrijire din ingrediente naturale. Precum deja știți multa lume, luna lui august mi-a adus un premiu din partea Complex Apicol. Folosesc cu încredere produsele lor. Vinul a fost delicios, a dat mâncărurilor o savoare deosebită. Gelurile de duș nu trebuie să vă lipsească din casă! Nu fac multă spuma, ceea ce înseamnă că albinuțele au muncit din răsputeri pentru o concentrație cât mai ridicată de conținut cu extracte naturale. Pielea căpăta un miros parfumat și rămâne extrem de hidratată.



La baza gelului de duș Apidermin pentru damă, se află propolisul, un ingredient esențial și cea mai bogată moștenire de la albine.
Cu ajutorul gelului de duș de la Complex Apicol am calmat iritațiile intime și pe cele ale pielii. Băile calde de șezut m-au ajutat enorm de mult.
Vara asta nu am fost la plaja, deci n-am apucat să încerc loțiunile dedicate.



Pe lângă gelul de duș de la Complex Apicol, am utilizat și uleiul de cocos presat la rece de la Solaris. Solaris oferă produse din ingrediente naturale. Mix-urile sunt foarte consistente și preferatele mele și ale colegilor mei. În ultimul pachet de la ei am primit și pufuleți fără sare, dedicați și celor cu diferite afecțiuni, măciniș pentru un lapte cât mai gustos, căruia îi oferă o aromă și o dulceață aparte, fructe uscate ce conțin aportul necesar pentru un organism sănătos, mix de cereale și fructe pentru un mic dejun delicios, bogat în vitamine și proteine și nu în ultimul rand, amestecuri de semințe pentru salate, iaurt, o masă sănătoasă.


Și uleiul de cocos presat la rece a însoțit pachetul cu mândrie. Îl păstrez special pentru măștile de față sau il aplic direct pe piele. Folosiți-l cu încredere la iritații, mâncărime și usturime. Acestea vor dispărea în doar câteva secunde.
Pentru diferite afecțiuni ale pielii și ale zonei intime, vă recomand un tub de Clotrimazol. Se găsește în farmacii și este un aliat minunat alături de gelul de duș Complex Apicol și uleiul de cocos, împotriva multor afecțiuni.

You May Also Like

6 comments

  1. Foarte bune produsele la cass omului.. recunosc ca si dupa vin am salivat multe zile :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim de sfaturi ,o sa tin cont de ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uleiul de cocos nu imi lipseste din casa.Face minuni.Foarte interesant articolul tau!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper sa nu intampin asemenea probleme. De la incaltaminte mai fac si eu besicute. Ba sunt noi si ma strang ,ba meterialul nu*i tocmai de calitate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Noi femeile ne confruntam mai mereu cu astfel de probleme, important e sa le rezolvam cu produse de calitate.

    RăspundețiȘtergere