Review: Bottega Verde te rasfata cu irisi!

by - sâmbătă, septembrie 10, 2016

Printre cele mai frumoase lucruri pe care le-am primit pana acum, se numara gelurile de dus Bottega Verde. De fel folosesc doar sapunuri lichide si geluri de dus, cele solide fiind mai greu suportate de catre pielea mea.
In fiecare comanda Bottega Verde am adaugat cel putin un gel de dus. Am dat la o parte toate gamele vechi si acum le folosesc doar pe cele din ingrediente naturale, parfumate, de la Bottega Verde. Cu siguranta o sa-mi umplu baia cu geluri de dus de la ei. Este chiar o fericire sa ma strecor printre arome.


Astazi va povestesc despre gelul de dus cu iris. Este de culoare mov deschis si transparent, un spumant excelent si un alt gel de dus preferat al pielii mele. Ca si restul, carifeleaza extrem de bina, lupta cu mirosurile neplacute si ofera o mireasma ceva mai usoara si fina fata de celelalte incercate de pana acum.


Cat despre partile intime, parerile sunt impartite. Uni spun ca nu ar trebui utilizat detergent, altii recomanda gelurile intime de dus. Eu le folosesc pe cele de la Bottega Verde, chiar si pe acesta. Testat si dovedit de propria experienta, in zonele intime cel mai bine este sa folosesti produse cat mai naturale si mai putin spumoase (indicator principal in determinarea continutului de chimicale; mai spumant -mai concentrat in chimicale).

Parfumul fin si cantitatea de spuma pe care acesta o face imi indica faptul ca este mai bun si mai delicat. Aplic cu incredere chiar si in zonele intime, iar posibilele iritatii si afectiuni ale pielii se diminueaza semnificativ. Daca esti cu gandul la un rasfat pe cinste, opteaza pentru gelul de dus cu iris Bottega Verde si putina sare de baie. Efectul va fi de proportii, mintea se va destinde, corpul se va relaxa, iar pielea va fi invaluita intr-un joc al aromelor florale si o catifelare in profunzime.


Nu uita ca poti beneficia de 10% reducere la orice comanda daca te afli in primii 20 care utilizeaza codul JUSTME la finalizarea comenzii. Si fiecare comanda de peste 99 lei beneficiaza de transport gratuit si de un cadou la alegere.


You May Also Like

4 comments

  1. Eu exterior folosesc sapun lichid sau gel de dus din ingrediente naturale. Acum sunt la cele de la Ziaja. Interior doar apa,nu am avut probleme niciodata! Chiar si fetita o spal cu acestea. Urmatoarea comanda va fii de la Bottega,sa speram ca va fii ok.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mue cele de la Ziaja nu mi se potruvesc deloc. Imi usuca pielea foarte tare. In schimb cu Bottega Verde nu am probleme.

      Ștergere
  2. Nu am folosit acest gel de dus ,dar folosesc si eu tot geluri de dus ,sapunul de corp nu mai folosesc demult

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi voi lua acest gel de dus cat de curand. M-am convins ca e foarte bun

    RăspundețiȘtergere