Review: Sampon&Gel de dus pentru barbati de la Bottega Verde

by - vineri, septembrie 09, 2016

Dintre toate esentele si combinatiile multiple pentru femei, cel mai mult imi plac lucrurile barbatesti.
Pur si simplu s-au dovedit cele mai blande si cele mai bune pentru pielea mea. Asa ca pri de cate ori am sansa, nu ma feresc sa adaug in cos si cate un accesoriu sau un produs de ingrijire barbatesc. De data asta am ales in comanda Bottega Berde si un gel cu dubla functie pentru barbati: sampon si gel de dus, doi in unul.



Gelul se prezinta intr-o cantitate generoasa, un ambalaj maro si un gel maro transparent. Gelul Uomo de la Bottega Verde isi pastreaza parfumul acela vechi si specific barbatesc. Are note destul de profunde, curata pielea in profunzime si ii ofera un miros usor si o piele catifelata. Ce imi place cel mai mult la gelurile de dus Bottega Verde, este faptul ca ingredientele predominante provin din natura. Pielea accepta cu usurinta ingredientele utilizate, oferindu-i hidratarea necesara si totdata lupta eficace impotriva transpiratiei pe termen lung. De asemenea obisnuiesc sa folosesc gelul de dus si in zonele intime. Daca ulterior aveam probleme in acest sens, pot folosi cu incredere gelurile Bottega Verde.



Uomo imi ofera vitalitatea de care am nevoie, energia zilnica necesara si necesarul dupa care tanjeste pielea mea. In plus, esentele barbatesti imi plac la nebunie si nu m-au dezamagit niciodata. Este perfect pentru uzul personal, dar si pentru a-l oferi cadou unei persoane dragi de sex masculin. Extractele de piper negru fac viata mai picanta si rasfatul mai pasional.


Bottega Verde va face si voua, dragi cititori, un cadou: aveți 10% reducere la orice comanda daca folositi codul JUSTME inainte sa finalizati comanda. Grabiti-va, pentru ca doar primii 20 dintre voi vor putea beneficia de el.



You May Also Like

3 comments

  1. Si eu prefer produsele barbatesti un pic mai mult , sunt mai puternice si parca persista mai mult. Am momente cand folosesc parfumul lui,samponul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place ce am citit. Cred si sotului meu i-ar placea sa-l aiba

    RăspundețiȘtergere
  3. Superr ,un cadou minunat pentru sotul meu

    RăspundețiȘtergere