Sapun cu struguri rosii de la Bottega Verde

by - marți, septembrie 13, 2016

Primul meu cadou de la Bottega Verde, brandul italian numarul 1 in materie de produse de ingrijire, a fost gelul de dus cu struguri rosii. Bottega Verde selectioneaza atent produsele si compun mixuri magice care sa remedieze orice problema si sa fie prietenoase cu pielea noastra si mediu.
La a doua comanda, am primit cadou si sapunul, care este inca sigilat, dar nu, nu cred ca este diferenta foarte mare intre el si gelul de dus. Inca mai am putin din gelul de dus si ma rafat de fiecare data. De fapt, imi este foarte greu sa aleg intre gelurile de dus Bottega Verde.


Stiu ca v-am mai povestit intr-o postare anterioara, dar vreau sa va reamintesc despre proprietatile acestui gel de dus: este anti-alergic, parfumat si fresh,, ofera un miros fin si dulce al pielii pentru o perioada indelungata, combate transpiratia pentru minim 24 ore. Recunosc inca o data faptul ca prefer gelurile de dus. Sunt mai fine, patrund mai usor in pori si sunt extrem de delicate. Cu toate astea, va zic sincer, ca ma tenteaza enorm sa incerc sapunul solid cu struguri rosii. Gelul de dus cu struguri rosii este in topul preferintelor mele. Este unul din cele mai parfumate si minunate geluri de dus din colectia proprie. Arata minunat si cred ca este la fel de bun precum gelul de dus. Pastram legatura si ne auzim si pe Facebook cu noi update-uri despre produsele Bottega Verde.






You May Also Like

1 comments

  1. Am auzit ca acest gel de struguri e foarte laudat.Sunt curioasa in privinta lui,mai ales ca pana acum nu am incercat un gel de struguri.

    RăspundețiȘtergere