Si tu poti pati asta! Informeaza-te. Protejeaza-te.

by - marți, noiembrie 29, 2016

Este la mintea cocosului ca nu te-ai fi asteptat vreodata sa ti se intample ceva de acest gen. Crezi ca eu am anticipat asemenea lucru? Dar asta mi-a fost invatarura de minte si am invatat cum sa ma protejezi.
Da, si eu aveam o zi superba, chiar minunata, pana mi-a trecut prin cap sa descarc acea aplicatie de pe un site neautorizat. Evident ca i-am acordat toate permisiile si toata increderea, pana cand, la doua ora diferenta, am dat sa intru in meniu si surpriza: "Ai fost selectat sa castigi...", " Esti castigatorul cu numarul ...", "A fost depistat un virus.", samd.
L-am lasat pe barbatamiu sa se ocupe de tot, dar tu nu trebuie sa fii expert sau sa ai pe cineva in preajma ca sa rezolvi asta. La inceput, dupa ce am instalat un program minune, o tot dadea pe ocolite, pana cand siretlicurile au fost date in vileag. Erau zeci de virusi ascunsi, care mai de care lucrand periculos in sistem pana la ultima rasuflare. De asta iti zic si iti recomand, sa nu faci ca mine, ci inainte de toate, sa-ti ei programul minune pe care sa-l pui pe toate deviceurile tale si gata. Nu vei mai avea probleme de genul asta niciodata.


Dupa toata patania asta l-am instalat si pe laptop in versiunea trial de 30 zile. Si sa stii ca nu e ca alte programe enervante, care iti trimit sute de notificari aiurite si reminder la fiecare jumatate de ora, ca trebuie sa-ti achizitionezi o versiune full sau sa te redirectioneze prin alte locuri.

Programul asta minune este o solutie inovatoare numita antivirus Karsperky Lab, un antivirus cu precizie in detectarea tuturor site-urilor de incredere si blocarea celor care prezinta un potential de infestare. Fara un antivirus bun te poti astepta oricand ca unul dintre gadgeturile tale sa cedeze. Chiar daca nu esti expert, stiu ca ai auzit de Karsperky si de antivirusuri si crede-ma, joaca un rol extrem de important in securitatea cibernetica, virtuala.


Aceasta solutie antivirus este ideala pentru toate persoanele preocupate de "sanatatea" gadgeturilor pe care le utilizam zilnic si pe langa faptul ca ne ofera siguranta la navigarea "misterioasa" a copiilor pe internet, previne furtul de date si accesul persoanelor neautorizate la datele personale, parole si conturi bancare. Este o solutie simpla de utilizat si putem monitoriza cu usurinta activitatea din online, astfel incat sa fim complet protejati.


Dupa experienta cu versiunea demo de 30 zile, m-am gandit sa achizitionez varianta completa. Daca esti interesat de acest lucru, ti-ai ales momentul potrivit caci poti beneficia de pana la 50% reucere pentru achizitia pachetelor Karspersky Lab cu solutii inovatoare pentru protectia casei sau a firmei tale, pe unul din magazinele online partenere: eMag, Altex, Flanco, etc.

Tu ce solutii inovatoare folosesti ca sa-ti protejezi gadgeturile?

You May Also Like

0 comments