Cand catifeaua paseste pe podium

by - marți, decembrie 27, 2016

Ea, atat de fina, romantica si delicata, a devenit vedeta tuturor intr-un timp atat de scurt. Oriunde iti intinzi privirea, de sarbatori ai sa gasesti numai catifea si accesorii din catifea.
Nu e de mirare de ce am inceput sa introduc in garderoba mea astfel de piese. Sunt de neegalat si fac senzatie prin simplitatea materialului si modul in care croiala "impodobeste corpul".


Astazi am vrut sa va arat si cateva poze cu cea mai recenta achizitie. Cu siguranta v-ati dat seama ca vorbesc despre prima mea rochie din catifea albastra. Nu stiu daca a-ti bagat de seama, dar am castigat-o ca urmare a participarii la o competitie si nu este o simpla rochie de catifea, ci o rochie made in Romania.

Cei de la A&D Fashion mi-au livrat-o extrem de repede. Materialul este foarte plin, gros si poate este putin cam lunga pentru statura mea si pentru corpul subtire, dar se poate modifica.
Este o rochie superba pe care o recomand tuturor, materialul destul de calitativ fata de ceea cce vedem pe piata in mod obisnuit. Cusaturile sunt perfecte! A trecut ceva vreme de cand am comandat un produs vestimentar care sa nu aiba cel putin un fir de ata la locul sau.




 Si pentru ca usor incep sa dezvolt o mica dragoste fata de aceste rochii si astfel de accesorii asemanatoare, mi-am daruit de sarbatori inca o rochie din catifea verde si o geanta in ton cu aceasta. Abia astept sa vi le prezint! Cum vi se par? Voi ati optat pentru rochia din catifea de sarbatori?


You May Also Like

0 comments