14 zile cu Triodeluxe.ro: Review tratament Salon Hits si sampon cu ceapa Anian

by - luni, februarie 06, 2017

In urma cu doua saptamani a sosit si prima mea comanda Triodeluxe. La recomandarea prietenelor super incantate de produsele acestei firme, m-am hotarat sa incerc doua produse esentiale pentru ingrijirea parului meu.
Acord o ingrijire deosebita parului si sunt convinsa ca exista multe tratamente convenabile pe care le putem incerca acasa, care sa ofere aceleasi rezultate uimitoare precum la saloanele de infrumusetare.
Produsele Triodeluxe sunt produse de origine spaniola si vin inntr-o cantitate generoasa, suficienta pentru tratamentul unei persoane de minim 2-3 luni. Produsele sunt realizate din extracte naturale, usor de utilizat si dedicat tuturor tipologiilor.
Ambalarea a fost extrem de riguroasa iar livrarea s-a efectuat in doar 24 ore.




Am un par deseori rebel, extrem de pretentios, care are nevoie de o ingrijire pe masura. Se stie ca sunt indragostita de podoaba capilara. De fapt, o vad accesoriul esential al unei femei pe care nu ai cum a nu-l observi.
Acest elixir vine intr-un flacon de sticla dotat cu pompita care permite dozarea produsului cu usurinta.


In functie de lungimea parului si de tipul acestuia, se aplica 2-4 pompite, urmand ca scalpul si parul sa fie usor masat cu acest elixir. Contine ulei de argan, vitamina E si Omega care ajuta la regenerarea, protejarea parului si care ofera o tralucire pe termen lung.

Atunci cand vine vorba de stilizare, niciodata nu ezit sa folosesc un ser de par sau o crema. Acest ser este dedicat persoanelor care isi doresc un par perfect drept. Am incercat aplicarea sa in timp ce mi-am facut cateva bucle, dar acesta a avut tendinta anticipata de a indrepta parul.
Serul are si un parfum placut de vanilie care-si mentine persistenta usoara timp de cateva zile. Nu ofera senzatia de ingrasare si este suficienta o cantitatea foarte mica, de doar cateva picaturi.
Par perfect drept de la plima aplicare. Cum sa nu-l iubesti?



Acest sampon vine intr-o cantitate extrem de generoasa de 400 ml. Daca initial m-am amuzat putin pe seama sa, primul lucru pe care am vrut sa-l descopar este mirosul. Acesta are un miros fin de detergent, nicidecum mirosul de ceapa la care m-am gandit anterior. Fata de alte sampoane incercate pana acum, cred ca acesta este cel mai bun. Hidrateaza parul in profunzime si multumita lui, caderea parului s-a redus cu pana la 75%. Un mare beneficiu mi s-a parut faptul ca nu trebuie sa utilizez balsam de par datorita hidratarii intensive. Face o spuma abundenta prin aplicarea unei doze foarte mici de produs, fapt ce m-a impresionat.


Utilizate impreuna, aceste produse mi-au oferit o podoaba capilara mai frumoasa si mai generoasa. Cu toate ca unii exclama ca e prea putin timp sa observ niste rezultate, de obicei la mine functioneaza "prima impresie=impresia finala", asta pentru ca rezultatele unui produs de calitate se vad si se mentin odata cu trecerea timpului. Daca sunteti la curent cu cele mai noi incercari ale mele, atunci stiti deja ca am aplicat peste nuanta permanenta de rosu-violet, un nuantator mov. Combinatia acestor doua produse nu afecteaza culoarea semipermanenta, ba dimpotriva, la spalare pierd mult mai putin din culoare iar nuanta este mai vibranta si parul mai luminos dupa fiecare spalare/coafare.


Ce beneficii am observat dupa utilizarea celor doua produse timp de 14 zile:

- parul meu este mai hidratat si mai sanatos;
- volum natural (alte sampoane/seruri au tendinta de a-mi ingrasa parul si de a-l lipi de cap, aceasta este combinatia perfecta);
- am reusist sa potolesc/indrept vartejurile, o problema care anterior imi dadea multe batai de cap;
- par stralucitor, precum la coafor;
- mentine nuanta vibranta a parului vopsit;
- ajuta la regenerarea si cresterea parului;
- previne ruperea firului de par (acum pierd la spalare si coafare circa 4 fire lungi de par si cateva varfuri, un lucru total neobisnuit, find invatata sa pierd extrem de mult par - poate si un pumn);
- previne electrizarea parului;
- par perfect drept;
- intareste firul de par si il face mai rezistent (utilizez de fiecare data dupa spalare feon/placa de par);
- parul devine mai usor de coafat, iar coafura e mentine in timp pana la urmatoarea spalare.


Prin urmare, am numai de bine de zi de aceste produse. Dupa zeci de tratamente incercate, unele mult mai scumpe, altele renumite prin reclamele televizate, la care nu am vazut efecte uimitoare sau aparitia lor a fost dupa o perioada indelungata, am gasit aceste produse care imi ofera placerea zilnica de a-mi admira podoaba capilara. Cu siguranta voi mai achizitiona si alte produe Triodeluxe si imi voi reinnoi stocul la terminarea acestora. Multumesc Triodeluxe!


You May Also Like

2 comments