Cum spui "Te iubesc!"?

by - miercuri, februarie 08, 2017

"Florile sunt palmele care mangaie talpile crapate ale bucuriilor si umbrele tacerilor, iesite din gaoacele dorului."

Sursa: Citatepedia.ro


Asemeni unui boboc surprins in evolutie de cele mai gingase finte, oamenii si emotiile lor infloresc in fiecare zi. 
Valentine's Day este ziua dedicata tuturor cuplurilor din lume, ziua in care sufletele isi intalnesc florile pereche si spun impreuna "Te iubesc!" celei mai dragi fiinte din viata noastra.
O astfel de zi dedicata dragostei merita sarbatorita cu fast, in doi, intr-o atmosfera romantica. De pe masa nu trebuie sa lipseasca un buchet grandios de flori care sa-ti reprezinte jumatatea si de ce nu, sa aiba in centrul aranjamentului un trandafir bogat si in nuante puternice de rosu, pe care sa-l poti impodobi cu un inel de logodna. 

Asa mi-am imaginat seara noastra de vis. Anul acesta sarbatorim sase ani de relatie, asa ca i-am batut deja un apropo catre "Previziuni carismatice", cel mai frumos si cel mai romantic buchet din lume. Eu am pregatit deja o sticla de sampanie fina. O tin acolo, la loc de cinste, in timp ce-l astept cu florile, nu m-ar supara sa strecoare si un inel. Tu ce crezi? Va reusi sa ma impresioneze pana la lacrimi?
Mi-am pregatit si rochia perfecta din catifea rosie, ce asteapta in sifonier ziua cea mare, pe care o voi accesoriza cu niste perle albe. M-am gandit la toate detaliile si abia astept sa ma surprinda si el cu cea mai frumoasa declaratie facuta vreodata.

Cum am ajuns la concluzia ca de Valentine's Day imi doresc "Previziuni Carismatice"? Acest buchet detine tot farmecul reprezentat de luna iubirii si de evenimentul situat pe 14 februarie. Nu este doar aniversarea noastra, ci si ziua lui de nastere. De aceea, in fiecare an, alegem ca aceasta zi sa fie tot mai speciala decat in anul precedent. 

De la aniversarea mamei, cand i-am ales un aranjament floral special dintr-un florarie online din Bucuresti, mi-au ramas in gand zeci de combinatii. Mama a fost extrem de impresionata. Niciodata n-ar fi crezut ca va primi in dar un buchet atat de grandios, un buuchet care se potriveste manusa unei mame minunate.



Ambalarea a fost de nota douazeci. In plus, am avut posibiliitatea de a adauga o cutie de praline fine Raffaelo, astfel incat sa-i fac bucuria mai mare si sa-i indulcesc toate simturile. Pentru cativa lei in plus, aceasta florarie ofera posibilitatea oricui sa-si personalizeze cadoul in functie de preferintele persoanei careia ii este destinat aranjamentul floral.
Comanda a fost procesata foarte repede si a sosit la destinatie in circa 60 minute. Am platit prin transfer bancar, dar mi-a placut enorm de mult faptul ca acest magazin detine si modalitatea de plata Paypall, acest lucru oferindu-mi posibilitatea de a face o surpriza chiar si atunci cand calatoresc in afara tarii.


Recunosc, mi-a fost foarte greu sa ma decid la unul singur, dar "Previziuni carismatice" anticipeaza intreaga seara patimasa, buchetul avand o infatisare deosebita datorita selectiei de flori. Acolo unde exista perfectiune, pe care eu o regasesc pe deplin in acest aranjament floral, este imposibil sa nu te indragostesti pe loc. Intre noi fost dragoste la prima vedere!



Orice barbat intelept, care alege aceasta florarie online pentru aleasa inimii sale de Valentine's Day sau Dragobete, se va bucura de succes garantat alegand aceasta florarie online. Poti alege serviciile acestei florarii si pentru orice alta persoana si ocazie.
Buchetele deosebite cu flori atent selectionate pot spune cele doua cuvinte magice astfel incat orice femeie sa-si duca emotiile catre al noualea cer.

You May Also Like

3 comments