OOTD: Black&White leather outfit

by - miercuri, februarie 15, 2017

Aud la casei cum picura apa, semn ca s-a mai incalzit si ca temperaturile au trecut de 0 grade celsius. Nu stiu daca sa ma bucur sau nu, pentru ca este un fenomen destul de neobisnuit pentru februarie.

Dar stiu ca ieri a fost o zi fantastica si ca am-am simtit minunat in noua tinuta alb-negru. Ptrobabil este una din acele tinute mai obisnuite pentru tiine, caci te-am invatat cu multe rochii. Nici-un sezon nu e mai prejos pentru o rochie sau o fusta uimitoare atunci cand adaugi tinutei tale accesoriile corespunzatoare.

Jacheta/Jacket: https://goo.gl/nqcNcb
Ghete Boprix/Bonprix Boots: https://goo.gl/I9rd6R


M-am simtit fantastic in tinuta pe care ti-o prezint azi si pe care cu siguranta o s-o exploatez din plin anul acesta. Combinatia este extrem de accesibila tuturor si tinuta capata un aer lejer, putin rock, putin sport, putin elegant si sexy, ramanand una din tinutele mele cele mai favorite si comode.
Alcatuirea acestei tinute este simpla: un tricou in dungi, o pereche de pantaloni sport-eleganti boyfriend, noul sacou tip jacheta de la Rosegal, perechea incredibila de ghete scurte negre Bonprix si binenteles geanta in forma de jacketa.

Hai sa-ti spun cate ceva legat de acele 2 elemente noi introduse in tinuta!

Jacketa este marimea perfecta si mi se potriveste de minune. Este subtire, asemeni unui sacou, mult mai subtire decat supperba geaca Bonprix pe care ti-am prezentat-o zilele trecute. Dar ramane totusi un element clasic din material alb si cu maneci din imitatie de piele, pe care o poti combina la fuste, rochii, pantaloni.


Ghetele...o da...minunatele ghete negre lacuite de la Bonprix... Sunt adevarate piese de colectie, comode si lacuite la exterior, astfel incat sunt usor de intretinut. Mi-am ales marimea pe care o port de obicei (36) si sunt perfecte, extrem de confortabile. Chiar daca nu sunt imblanite sau captusite acestea pastreaza totusi un mediu cald pentru picioare (locul de unde toate problemele de sanatate iau nastere in sezonul rece). Merg la orice tinuta, chiar daca e vorba despre fuste, rochii sau tinuta pe care am adoptat-o eu astazi.


Ador aceasta tinuta alb-negru, un clasic care nu se va demoda niciodata si care pastreaza note din diferite stiluuri in parte. Tu ce parere ai? Ai purta o astfel de tinuta?



















You May Also Like

1 comments