OOTD in luna iubirii: Tinuta care "pupa" fetele, de Valentine's Day si Dragobete

by - luni, februarie 13, 2017

Maine e prima zi de sarbatoare pentru indragostitii din intreaga tara. Unii deja si-au facut o idee sau si-au planificat riguros aceasta zi, altii se pastreaza pentru sarbatoarea romaneasca a iubirii, Dragobetele.
Indiferent ca alegi sa sarbatoresti una dintre aceste zile, ambele sau ai un eveniment ce se apropie cu pasi repezi, drept inspiratie iti propun sa adopti noua mea tinuta.

Rochie/Dress: goo.gl/l5BjdB
Geanta/Bag: https://goo.gl/w53zxQ
Make-up: https://goo.gl/P2utJJ


Si in 2017 catifeaua face furori! Am trecut dincolo de traditionalul rosu purtat cu patos de catre cele mai multe dintre noi, la o rochie turcois simpla, baby doll, care are spatele gol (un detaliu subtil si eficient, ce ofera o nota de senzualitate si eleganta).

Am adaugat tinutei si nepretuitele cizme lungi. Am apelat la aceasta combinatie de multe ori in sezonul rece. Fie ca am ales sa port cizmele lungi cu o rochie scurta sau o fusta, fie cu pantaloni, cizmele peste genunchi sunt cele mai bune prietene ale mele.
Nu mi se par a fi vulgare, ba dimpotriva, comoditatea este sinonimul lor pereche. Intocmai de aceea am si apelat la ele pentru noua tinuta.

De unde ma imbrac?

Am primit intrebarea asta si zilele trecute si dupa cum bine se stie, nu am un magazin anume din care ma inspir si nici nu caut o marca. Ma impac foarte bine cu magazinele online straine care iti pot face cu adevarat viata mai usoara.

Aceasta rochie am achizitionat-o de pe Rosegal impreuna cu superba geanta de catifea.
Rochia este perfect lucrata, dintr-o catifea subtire dar care nu lasa la vedere mai mult decat este necesar. Spatele gol este un atu care ofera enorm de multa senzualitate acestei tinute. Este foarte comoda si te poti misca in voie. Asorteaz-o cu un palton negru, rosu, roz sau de orice alta culoare si esti gata pentru orice petrecere.


Legat de noua mea poseta, pot spune ca este un chilipir. A costat extrem de putin si este o geanta extrem de eleganta, potrivita pentru persoanele merey la moda sau pentru persoanele care sunt in cautare de accesorii deosebite pentru tinute simple. Cred ca aceasta geanta este dovada vie ca nu trebuie sa alergi dupa o eticheta sau sa cheltui foarte mult pentru accesorii superbe si unicate.

Voua cum vi se pare aceasta tinuta? Cum veti sarbatori Valentine's Day si ce tinuta v-ati pregatit?





















You May Also Like

0 comments